November 5, 2001
Kalla mig lame, eller vad ni vill, men jag har aldrig spelat online.
Jag har alltid lirat singleplayer...
Men nu ska jag börja spela RTCW online, och jag behöver lite tips och hjälp, jag kan connecta en server, men det e allt
Ska man vara med i lag, missions etc
Behöver alla tips jag kan få...
Tänkte lira CS senare också, men börja med RTCW.
June 14, 2001
Borde inte det vara ganska lätt att lära sig själv? I RTCW är det inte mycket att undra över, välj ett lag och skjut alla i motståndarlager. Sen har man ett "objective" också som oftast står tydligt skrivet. Det finns även flera karaktärsklasser i rtcw som alla har unika egenskaper. Läs Readme eller manualen till spelet, där står ju allt.
November 5, 2001
On 2002-01-03 20:01, :Affix: wrote:
Borde inte det vara ganska lätt att lära sig själv? I RTCW är det inte mycket att undra över, välj ett lag och skjut alla i motståndarlager. Sen har man ett "objective" också som oftast står tydligt skrivet. Det finns även flera karaktärsklasser i rtcw som alla har unika egenskaper. Läs Readme eller manualen till spelet, där står ju allt.
Ehh..jag har ingen manual
November 5, 2001
On 2002-01-04 08:32, [Molotov] wrote:
Om du har pirat version så kan du inte spela eftersom du måste ha en unik cdkey, det får man genom att köpa spelet..om du nu inte "haft turen" och hittat en giltig cdkey
Självklart kan jag spela även om jag inte har ett original, jag lirar bara genom http://wolf.manifestation.org/
Satt 4h igårkväll!
[ Detta Inlägg ändrades av: -=Beater=- den 2002-01-04 09:11 ]
November 5, 2001
On 2002-01-04 15:40, :Affix: wrote:
Ja inte lär du få någon hjälp med ett olagligt spel, fsst det är ju klart, det finns ju ett par trähuvuden i forumet som säkert skulle hjälpa dig ändå
@Affix - du gillar att hacka på mig va(?)...låt mig (och andra) spela vad vi vill, och på de sätt vi vill, oärligt eller inte, skit du i vilket, och sköt dig själv!
Du kan bespara dig att svara på detta för jag vet ändå vad du kommer att skriva. Jag har inget emot dig personligen, men jag tycker att du bryr dig för mycket om vad andra gör. Du är säkert en trevlig prick, men vi lär förmodligen aldrig komma varandra närmare.
Men jag ber dig att inte besvara mina framtida inlägg...
2 Guest(s)