September 10, 2002
Någon som provat multiplayer demot på det kommande FPS spelet Vietcong? Utspelar sig under Vietnam kriget och är helt enkelt jäkligt bra 8) Kan spela upp till 32 spelare åt gången över Internet (endast en bana i demot) och man kan välja om man vill vara US eller VC, soldier eller sniper.
Har ni inte provat och om ni gillar FPS spel, och då speciellt i multiplayer, så rekomenderar jag att ni laddar ner demot här: http://www.vietcong-game.com/
Där är även en patch till demot som jag rekomenderar att ni laddar hem och installerar (ver. 0.97)
Skriv gärna in vad ni tycker om det om ni provar eller om ni redan har provat. Jag är i alla fall en av dom som LÄNGTAR tills spelet släpps (vilket förhoppningsvis blir i februari) 😀
PS online ser ni mig som antigen Totte eller Sgt. Totte
See you in the jungle!
Totte
September 10, 2002
Tja, smaken är som baken; hårig
Jag, och MÅNGA med mig tror att detta kommer att bli ett av de absolut bästa och populäraste FPS spelen på marknaden.
Och tänk på att det är ett demo: där är ett par mindre buggar och utvecklarna håller just nu på att finslipa det sista av grafiken (vilken jag tycker att mycket mer än godkänd!)
Att du tycker att spelet suger är ju din åsikt, och kanske du inte provat det tillräckligt, vad vet jag. Går du in på en server som laggar eller om du själv har en jäkligt dålig ping i spelet så lär du inte få ut så mycket av det. Tipset är att gå in på en server med mycket folk och en bra ping och i CTF mode så är det toppen 8)
Totte
2 Guest(s)