July 27, 2002
Idag är det inga bra spel nästan, tycker jag. Visst, de duger, men spel som Diablo2 exp, VAR MYCKET BÄTTRE.
Jag saknar som fan när man satt och lirade med polarna hela tiden, sådana känslor finns absolut inte i de nya spelen. Det går typ inte att förklara.
Sen har ju Blizzard bytt patch till en skitpatch som tog 2 år för dem att göra ungefär. :cy:
Agree? Some1?
April 22, 2004
September 20, 2003
Spinnjonte wrote: Lite offtopic men iaf, duke nukem mot varandra via modem, gärna så att det bröts varje gång det ringde till någon. Men gud så skoj det var.
Lirade aldrig diablo 2, däremot 1:an han man få ett par timmar med.
Agreed, Duke Nukem i multi var underbart! Jag älskade att mosa mina polare från de hemliga kontrollrummen jag satt i på custom-banorna 🙂
January 2, 2004
Callister wrote: [quote=BloodMan]det roliga i diablo tog slut med 1.10 patchen 🙁
Ja, helt värdelös patch. Även om spelet är gammalt hade jag lirat det nu igen om det var samma gamla patch (1.09). Nu är det värdelöst.
Vad var det egentligen som ändrades från 1.09 till 1.10??
July 27, 2002
kithiva wrote: [quote=Callister][quote=BloodMan]det roliga i diablo tog slut med 1.10 patchen 🙁
Ja, helt värdelös patch. Även om spelet är gammalt hade jag lirat det nu igen om det var samma gamla patch (1.09). Nu är det värdelöst.
Vad var det egentligen som ändrades från 1.09 till 1.10??
Mycket. De hade gjort så man inte kunde boosta upp folk, man behövde vara en viss level för varje uppdrag, nightmare och hell hade blivit fruktstanvärt MYCKET svårare.
Expa var sämst, du fick köra Baal runs som var helt sämst, för cow gamers hade INGEN effekt överhuvudtaget. Riktigt sämst.
Iofs var det ju så man Skulle spelade, men blizzard lät folket spela på det andra viset i flera år, de kan inte bara ändra. 👿
October 26, 2002
jag dömde 1.10 väldigt fort när den kom och jag vägrade spela den överhuvud taget...
men med tiden fick man förståss abstinens och började spela ändå... i början tyckte jag att allt var försämrat och att det bara var att kasta...men jag kunde ändå inte riktigt sluta och efter några månader av spelande så upptäckte jag att det inte var så jävla dåligt... det var bara ett annat sätt att spela ett annat sätt att tänka... det blev faktiskt roligare att inte kunna boosta upp varje gubbe till hell och sedan stå och vänta i ingången till cow lvl i 60 lvls... man spelade mott gubbar som faktiskt dödade en ibland om man inte passade sig.
man blev tvungen att tänka till och skaffa lite bra utrustning tills in gubbe innan man kunde springa ner och döda mephe och baal i hell... okej cow lvl spelas inte så mycket länge, men det gör inget, om jag ska vara ärlig så tycker jag cow lvl är lite av en gamespoiler än¨då...
men jag måste helt klart säga att D2:lod är det bästa spelet jag någonsin spelat
1 Guest(s)