November 11, 2001
Jag behöver hjälp till spelet "Evil Twin - Cyprien´s chronicles". Jag har inte hittat någon lösning till spelet någonstans och behöver din hjälp om du har spelat det.
På Vincent´s ö har jag räddat skalbaggen och fått ett löv av honom. Jag springer runt det stora trädet och har ingen aning vad jag ska göra sen. Jag kommer inte in i de olika hålen för spindelnätet och vet inte hur jag tar bort det.
Om det är någon som spelar/spelat Evil Twin - hjälp mig! Tack!
June 17, 2001
Sorry but NO
Jag var inne på Gamewinners.com och kollade men det fanns inget där...
[ Detta Inlägg ändrades av: WIGGER den 2001-11-11 14:17 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 11, 2001
Jag tycker att "Evil twin - Cyprien´s chronicle" är ett bra spel med snygg grafik, men jag har ännu inte kommit så långt eftersom jag har fastnat. Gillar man plattform/äventyr/puzzle så är det ett spel med hög standard.
Till PC-spelet så måste man ha en handkontroller, annars så blir det struligt.
Men det är nog mer ett konsolspel, kommer senare ut också på Playstation 2 och Dreamcast. Jag skulle nog ha köpt det på Playstation istället, men var för ivrig och ville ha det på en gång.
Jag har letat överallt på nätet efter walkthrough till spelet, men inte funnit mer än ett par koder. Om någon hittar en guide till spelet, så skicka länken hit! Tack!
January 17, 2002
Hejsan! Jag har spelat Evil twin o kommit till första bossen typ det är där jag fastnat det är nån stor äcklig o stinkande svamp som står där o gör skada fattar absolut inte hur jag ska förgöra den aja, det där med spindelnäten dom försvinner av sig själva efter varje bana du klarar du får gå runt o leta efter dom som inte har några spindelnät o klara dem så fixar det sig.
January 21, 2002
Har ni kollat på http://www.happypuppy.com ??
:wow: jag tror det finns men vet ej