October 28, 2004
Jaha, då var man klar med HL2 och har nästan spelat sönder CS Source och börjar känna sug efter något nytt kul. Är det någon som vet någon kul FPS som är på gång så berätta! 🙂
Själv kan jag inte komma på något då de stora titlarna redan släppts och
S.T.A.L.K.E.R är ytterligare försenat. 🙁
http://www.stalker-game.com/in.....x_eng.html
Jag såg i och för sig en tråd där FragOps rekommenderades så det får man kanske kika närmare på. Någon som spelat det mycket?
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
June 3, 2001
Fear.
https://www.nordichardware.se/.....p?t=101349
Jag tror det kan bli rätt kul. 🙂
October 28, 2004
Fy fasen! Det ser rätt otäckt ut. 😮 Verkar vara i stil med DOOM ......., det ser ut att ha rätt juste grafik. Jag fick inte riktigt kläm på när det släpps. Har du något datum?
Har du kikat på S.T.A.L.K.E.R länken? Grymma screenshots! 🙂 Den bästa grafik jag sett på länge!
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
October 25, 2003
ElWeed wrote: Fy fasen! Det ser rätt otäckt ut. 😮 Verkar vara i stil med DOOM ......., det ser ut att ha rätt juste grafik. Jag fick inte riktigt kläm på när det släpps. Har du något datum?
Har du kikat på S.T.A.L.K.E.R länken? Grymma screenshots! 🙂 Den bästa grafik jag sett på länge!
25 mars har jag hört
August 14, 2002
October 28, 2004
Ja det ser ju också spännande ut. Lite Red Faction stuk på det ser det ut som. Kikade nu på en tysk sida där de testade det (på X-box) och en person gav det följande omdöme: Kurz, spannend und brutal (kort, spännande och brutalt). Han hade tydligen spelat ut det på 7 timmar!
Kommer det ut någorlunda snart så lär jag nog ge det en chans..........
Det där F.E.A.R som Gueno tipsade om verkar vara en riktig pulshöjare! Jag fick hjärtklappning nu när jag såg på E3 videon på sidan. 😀
Grafiken är nog mer än juste, den verkar vara grym nu när jag sett videon. Jag älskar att skjuta sönder glas rutor och prylar! 😀
February 17, 2004
- Zalk1n - wrote: The chronicles of riddick: escape from bucher bay kommer ju till pc, såg på fragzone att det släppts men jag vet inte om det kommit till sverige än.
Det har KOMMIT till sverige till pc, och det verkar så jääävla coolt! funderar på att köpa det...grafiken är schysst som fan! 🙂
October 28, 2004
Ja ett betyg på 9,3 i snitt och 10 på grafiken talar sitt tydliga språk, det är bara att skaffa det!
October 6, 2003
Ytterliggare en WWII-shooter är på G ut. Släpps någon gång efter Jul tror jag.
Brothers In Arms heter det. Tillskilnad från alla andra spel i samma stuk så är du gruppledare och kan styra dina medspelare runt omkring dig. Jävligt coolt.
1 Guest(s)