November 27, 2003
November 29, 2001
tindy_14 wrote: jo igentligen. varför e d så??
Speltillverkarna tror väl helt enkelt inte att folk vill sitta framför enmonitor och lira med ett keyboard.
Men om de aktivt marknadsförtspelen ochförklarat att det är perfekt att lira med TV out och en bra handkontroll så hade de nog sålt bra tror jag.
De hade tom. kunnat sälja dem med specialhandkontroll som tillval eller nått. Det funkar ju med pistolspelen till playstation så varför inte fightingspelen till PC?
November 29, 2001
bloodman wrote: men fightingspel ska man inte spela på en pc, det är helt åt h-e om man inte har en joystick eller liknande.
eller som att spela flygspel med alla knappar, det går bara inte.
TV-ut och handkontroll
så svårt va det, det var ju precis vad jag skrev ovan också för den delen, läs tråden vettja 😉
August 16, 2002
UndaC wrote: [quote=bloodman]men fightingspel ska man inte spela på en pc, det är helt åt h-e om man inte har en joystick eller liknande.
eller som att spela flygspel med alla knappar, det går bara inte.
TV-ut och handkontroll
så svårt va det, det var ju precis vad jag skrev ovan också för den delen, läs tråden vettja 😉
om man har nice skärm så är det ju inte så farligt på den heller... mycket skarpare bild o högre upplösning
December 15, 2003
teenage mutant ninja turtles kan man nästan kalla för ett fighting spel och dessutom är det kul. Man kan köra 2 player samtidigt också, både på samma lag och mot varandra. Det finns även ett battlemode som man möter varandra en mot en och sen finns det en story mode där vart man möter massor av gubbar.
1 Guest(s)