August 27, 2004
November 4, 2002
Trä och Data wrote: Finns det nån som spelat, eller spelar project entropia här, kan man verkligen spela det gratis och i så fall hur????
Bara att ladda ner och regga ett konto, svårare än så är det inte..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
April 20, 2002
Det är väldigt skönt att man kan hålla muspekaren över en topic för att få reda på vad tråden handlar om och då slipper klicka in sig på trådar man inte vill läsa.
Å andra sidan är det otroligt irriterande då någon skriver en topic som den här. Och detta även fast jag kunde urskilja vad för spel det handlade om bara genom att hålla muspekaren över topic.
Det har pratats om det åtskilliga gånger och man kommer fram till samma tanke: Tänk om folk kunde lägga mer tid åt topic så man slapp fundera på vad tråden handlar om.
Skriv bättre Topic i framtiden är du snäll. Och snälla du, har du mani på frågetecken eller har du hört att folk tycker om när man skriver flera frågetecken efter varandra?
Jag ovanligt irriterad?
Ja förmodligen och det blir inte bättre då man kollar trådar på sitt favoritforum och hittar trådar där skaparen inte lagt ner tio sekunder på att skriva en normal Topic.
Varför jag valde att skriva i den här tråden ändå?
Förhoppningsvis kan man ju få åtminstone en person att lägga mer tid åt sitt skrivande för att ge sina medmänniskor ett trevligt forum med lättförståeliga trådar och Topics.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 14, 2004
Tintin wrote: Det är väldigt skönt att man kan hålla muspekaren över en topic för att få reda på vad tråden handlar om och då slipper klicka in sig på trådar man inte vill läsa.
Å andra sidan är det otroligt irriterande då någon skriver en topic som den här. Och detta även fast jag kunde urskilja vad för spel det handlade om bara genom att hålla muspekaren över topic.
Det har pratats om det åtskilliga gånger och man kommer fram till samma tanke: Tänk om folk kunde lägga mer tid åt topic så man slapp fundera på vad tråden handlar om.
Skriv bättre Topic i framtiden är du snäll. Och snälla du, har du mani på frågetecken eller har du hört att folk tycker om när man skriver flera frågetecken efter varandra?
Jag ovanligt irriterad?
Ja förmodligen och det blir inte bättre då man kollar trådar på sitt favoritforum och hittar trådar där skaparen inte lagt ner tio sekunder på att skriva en normal Topic.Varför jag valde att skriva i den här tråden ändå?
Förhoppningsvis kan man ju få åtminstone en person att lägga mer tid åt sitt skrivande för att ge sina medmänniskor ett trevligt forum med lättförståeliga trådar och Topics.
:)R
1 Guest(s)