March 4, 2003
När jag spelar vissa spel så startar datorn om sig ( jag får inget felmed). Ibland så stänger spelet av sig och det står att op har stött på ett alvarligt problem. Vad kan vara fel. Vissa spel som kunnat spela tidigare fungerar inte när jag installerar och försöker spela dem nu. Kan det vara så att jag installerat något olämpligt som en ny drivrutin eller är det en worm ... .eller något annat skumt eller är det bara XP home som är uselt. Jag måste lösa det här .. jag ska f... inte ge mig . ..
Mhv JS Jurkand
November 29, 2001
carlsvanholm wrote: När jag spelar vissa spel så startar datorn om sig ( jag får inget felmed). Ibland så stänger spelet av sig och det står att op har stött på ett alvarligt problem. Vad kan vara fel. Vissa spel som kunnat spela tidigare fungerar inte när jag installerar och försöker spela dem nu. Kan det vara så att jag installerat något olämpligt som en ny drivrutin eller är det en worm ... .eller något annat skumt eller är det bara XP home som är uselt. Jag måste lösa det här .. jag ska f... inte ge mig . ..
Mhv JS Jurkand
Lägg ett inlägg i ett forum nästa gång tack.
1 Guest(s)