April 27, 2004
N1ko wrote: När släpps dessa spel?? 2 spel som ja köper samma dag dom släpps så klart 😎 Fast om jag ska erkänna så har ja följt S.T.A.L.K.E.R mycket mer än F.E.A.R ! När släpps dessa? Vilket blir bättre tror ni?
Stalkers release datum är uppskjutet till 2006, det har snackats om 26 April.
March 10, 2003
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 28, 2004
Pessimisten wrote: [quote=N1ko]När släpps dessa spel?? 2 spel som ja köper samma dag dom släpps så klart 😎 Fast om jag ska erkänna så har ja följt S.T.A.L.K.E.R mycket mer än F.E.A.R ! När släpps dessa? Vilket blir bättre tror ni?
Stalkers release datum är uppskjutet till 2006, det har snackats om 26 April.
Ja det är pest!!! Nu har man ju väntat ett tag. 👿 Det skulle inte förvåna mig om utvecklingen gått förbi STALKER när det väl släpps.
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
October 28, 2004
denstore wrote: [quote=ElWeed]
Ja det är pest!!! Nu har man ju väntat ett tag. 👿 Det skulle inte förvåna mig om utvecklingen gått förbi STALKER när det väl släpps.
Det sa folk iofs om HL2 också. Jag var nöjd....
Jag var inte särskilt imponerad av HL2 måste jag säga, kanske hade jag för stora förväntningar men det kändes som om det var tur att man fick CS Source med.
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
March 11, 2003
ElWeed wrote: [quote=denstore][quote=ElWeed]
Det sa folk iofs om HL2 också. Jag var nöjd....
Jag var inte särskilt imponerad av HL2 måste jag säga, kanske hade jag för stora förväntningar men det kändes som om det var tur att man fick CS Source med.
Jag var imponerad av dess grafik och det schyssta flyt som Havoc-motorn ger. Dock så var spelet i sig själv en besvikelse.
October 23, 2004
krister wrote: när kommer den på demo S.T.A.L.K.E.R 🙁
[email]nils_39@msn.com[/email]
Det finns rykten om att spelet är nedlagt.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
2 Guest(s)