August 16, 2003
på google: playstation 3 release date
jag går in på första bästa länk, då ser jag direkt "November 2006 Worldwide" tog inte 10 sekunder att ta reda på det, den här frågan hade lite väl låg nivå 🙁
ja, visst ska du kunna köra båda i HD, bara du har anslutningar på TVn så 😉
March 2, 2005
Poontus wrote: på google: playstation 3 release date
jag går in på första bästa länk, då ser jag direkt "November 2006 Worldwide" tog inte 10 sekunder att ta reda på det, den här frågan hade lite väl låg nivå 🙁ja, visst ska du kunna köra båda i HD, bara du har anslutningar på TVn så 😉
som det ser ut bak på tvn så ser det bara ut att räcka till en konsoll.. men ja kan ha fel..
August 16, 2003
det finns adaptersaker man kan köpa som gör att man kan koppla in flera samtidigt, finns till Scart och bör finnas motsvarande till vad det nu är man kör när man kör konsoll på TV (HDMI?) det som man ska tänka på är att dom billiga blir bilden skit med (typ för under hundringen) märkes grejer ska det vara.
May 6, 2002
Poontus wrote: det finns adaptersaker man kan köpa som gör att man kan koppla in flera samtidigt, finns till Scart och bör finnas motsvarande till vad det nu är man kör när man kör konsoll på TV (HDMI?) det som man ska tänka på är att dom billiga blir bilden skit med (typ för under hundringen) märkes grejer ska det vara.
Ja märket är väldigt viktigt på digitala kablar.... eller inte.
Ljuset går ju långsammare i en optisk kabel från Elfa 😉
1 Guest(s)