February 16, 2002
Skumt !
Jag läste nyss på Traditions hemsida att den ska släppas 11-okt.
Tror dom har skrivit fel.
*Hoppas det iallfall*
För då är det 13 dagar tills det släpps istället för 6.
February 26, 2002
Allvarligt leker du med mig nu eller? Deviance är ingen "affär" det är en releasegroup som släpper spel på internet. Detta är inga lagliga kopior, det skall dock tilläggas att Deviance inte själva sprider eller saluför deras releaser. Så priset för att få tag på denna release från Deviance är igentligen bara rätt kontakter och en snabb internetuppkoppling.
Jag vill inte på något sätt uppmuntra någon till att inte köpa ett orginalspel, det är enda gången du får support och en riktig manual och en egen cd-key.
April 20, 2002
Bull wrote: Deviance har släppt en release på det den kom ut den 28:e tror jag det var 3 skivor ligger den på. Men det är ju den riktiga man väntar på eller hur?
Om det är en olaglig kopia av spelet har du brutit mot reglerna här på forumet och kan nog vänta dig en varning eller direkt avstängning.
Smart i så fall att göra så....hehe.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 26, 2002
På vilket sätt skulle jag ha handlat fel i mina inlägg? Jag skrev bara att det fanns en releasegrupp som heter Deviance och att de släppt en release på spelet ifråga, detta är information som jag hämtat från siten http://www.isonews.com Jag har aldrig uppmanat till några lagbrott på något sätt, att jag talade om att det fanns en release som cirkulerade var att ge ett hum om att det inte dröjer länge nu innan vi får det till Sverige.
Kom inte och påstå att jag har gjort något lagbrott, för att än så länge tror jag att rätten att trycka,yttra sig samt att dela med sig av information skall hållas laglig. Håller du inte emd mig om detta elelr vill du se ett censursamhälle där vi lever i en värld som tagen ur Enemy of The state? Jag lovar och svär att jag kommer att bilda motstånd mot det omd et inträffar
April 20, 2002
Bull wrote: På vilket sätt skulle jag ha handlat fel i mina inlägg? Jag skrev bara att det fanns en releasegrupp som heter Deviance och att de släppt en release på spelet ifråga, detta är information som jag hämtat från siten http://www.isonews.com Jag har aldrig uppmanat till några lagbrott på något sätt, att jag talade om att det fanns en release som cirkulerade var att ge ett hum om att det inte dröjer länge nu innan vi får det till Sverige.
Kom inte och påstå att jag har gjort något lagbrott, för att än så länge tror jag att rätten att trycka,yttra sig samt att dela med sig av information skall hållas laglig. Håller du inte emd mig om detta elelr vill du se ett censursamhälle där vi lever i en värld som tagen ur Enemy of The state? Jag lovar och svär att jag kommer att bilda motstånd mot det omd et inträffar
Enemy of the state e bra...:-)
Diggar den filmen skarpt!
Jag tror du förstår vad jag menar. Du skrev helt enkelt att Deviance hade släppt en kopia av spelet och det går ju inte att missförstå...det är OLAGLIGT att släppa ett spel till allmänheten innan det ska släppas.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 26, 2002
Jag får väl tacka för att det till slut var någon som insåg att jag inte är eller på något sätt varit delaktig i de releaser som kommer från Deviance eller någon annan grupp heller för den delen.
Är ett spel värt att spela så är det värt att betala för, för att det är trots inte allt för mycket pengar vi snackar om 500 spänn för ett spel som tillverkarna sutti i 3år och hackat ihop.... Tänk på det nästa gång ni spelar
1 Guest(s)