March 8, 2004
February 10, 2003
RyXze wrote: [quote=LuX^]Jag tror inte det kommer nån. Blizzard kör på det riktiga spelet direkt. 🙁
Därför dom sålt betan för 99 kr?
Däremot har dom inte öppnat den än, de är väll den frågan han frågar allihop, eller?
EDIT: Jag röstade på 15-20 dec !
iofs så är det inte betan du har betalat för, det är en pant för förbokningen.. det mest "pålitliga" källorna säger ju mid-end dec så jag tog också 15-20 dec..
October 28, 2004
Asså ni snackar om final beta.. det är den som är sista veckan innan spelet släpps.. den som kommer nu är vanliga open beta som vem som helst kan spela.. jag tippar på dagarna innan jul 20-23... final kommer ju ínte komma förens januari.. tror hela spelet kommer komma i slutet av januari....
open beta i typ 3 veckor, = in i mitten av januari.. sen final beta som de som förbeställt WoW har en cdkey till. den är ju alltid den slutgiltiga betan.. det hör man på namnet
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
December 25, 2000
Tallji wrote: Asså ni snackar om final beta.. det är den som är sista veckan innan spelet släpps.. den som kommer nu är vanliga open beta som vem som helst kan spela.. jag tippar på dagarna innan jul 20-23... final kommer ju ínte komma förens januari.. tror hela spelet kommer komma i slutet av januari....
open beta i typ 3 veckor, = in i mitten av januari.. sen final beta som de som förbeställt WoW har en cdkey till. den är ju alltid den slutgiltiga betan.. det hör man på namnet
Nej nej nej.
Open Beta är det som är typ en eller två veckor innan spelet släpps om den är alls, Final Beta är den som alla som pre-ordrat kommer med i.
Detta baserar jag på tidigare erfarenheter och vad som hände i US.
February 10, 2003
Tallji wrote: Asså ni snackar om final beta.. det är den som är sista veckan innan spelet släpps.. den som kommer nu är vanliga open beta som vem som helst kan spela.. jag tippar på dagarna innan jul 20-23... final kommer ju ínte komma förens januari.. tror hela spelet kommer komma i slutet av januari....
tänk lite va.. det är väl VÄÄÄLDIGT onödigt för dem att första göra den open så vem som helst kan prova och sedan så att dem som förbeställt kan regga sig med keyn man får med då.. ? 😉
March 8, 2004
July 3, 2003
ViU wrote: [quote=Tallji]Asså ni snackar om final beta.. det är den som är sista veckan innan spelet släpps.. den som kommer nu är vanliga open beta som vem som helst kan spela.. jag tippar på dagarna innan jul 20-23... final kommer ju ínte komma förens januari.. tror hela spelet kommer komma i slutet av januari....
Nej nej nej.
Open Beta är det som är typ en eller två veckor innan spelet släpps om den är alls, Final Beta är den som alla som pre-ordrat kommer med i.
Detta baserar jag på tidigare erfarenheter och vad som hände i US.
Om jag kommer ihåg rätt så skrev Thundgot, engelska community managern för er som inte vet, att open beta är samma sak som final beta, de har bara använt open istället för final förut.
Edit:
Thundgot wrote: ... And I'm sorry if we sometimes say "Open Beta" when talking about the beta testing process in Europe. We mean "Final Beta".
http://en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=25050&p=4
March 6, 2004
Orka göra en omröstningstråd om när WoW släpps!
Det kommer när det kommer!Alltså, den här tråden är lika intressant som den om koppar/alu vad kyler bäst? Forumet är fritt sluta hacka ner på folks trådar!
Hacka ner? Tycker tråden är lite onödig bara. Som sagt: Det kommer när det kommer! Det går inte rusha på... (om du trodde det???)
July 4, 2003
Casy wrote:
Orka göra en omröstningstråd om när WoW släpps!
Det kommer när det kommer!Alltså, den här tråden är lika intressant som den om koppar/alu vad kyler bäst? Forumet är fritt sluta hacka ner på folks trådar!
Hacka ner? Tycker tråden är lite onödig bara. Som sagt: Det kommer när det kommer! Det går inte rusha på... (om du trodde det???)
Den här tråden är ju inte till för att rusha på Blizzard eller nåt. Det är för att se när vi tror att det ska komma. Sen ska man helst ha en fin diskussion om det också.
2 Guest(s)