February 12, 2002
http://www.e24.se/dynamiskt/it.....313576.asp
Det här ser jag fram emot! 😀
Äntligen ett fightingspel där inte de dumma ale,,,tjejerna vinner genom att bara trycka på alla knappar samtidigt.
December 25, 2000
Eller så var det en tråkig artikel, jag läste den och tänkte skriva något om att folk har snackat om spel i äkta 3D osv i 20 år men orkade int 🙂
Fast det är sant att spelforumet inte är överdrivet aktivt, beror antagligen på att de som är verkligt intresserade av spel skriver på NordicGamers och liknande istället.
March 11, 2003
Är det någon som har funderat på hur tråkigt det blir att spela om saker blir för realistiska? Hur kul är det att spela ett rollspel, och få stryk för att man inte är bra på svärdsstrid i verkligheten?
Ibland känns det som att spelutvecklarna är totalt fel ute när det gäller att skapa bra spelidéer.....
February 12, 2002
Jao, som att alla 2d spel försvann bara för att allt måste vara i 3d. 🙁
Men å andra sidna finns det en hel del saker man skulle vilja testa men som medför en hel del större risker på kroppen än vad jag är villig att utsätta den för så att simulera dem är i mina ögon ingen dålig kompromiss. 🙂 (Jag kör motocross så någon fjolla är jag inte, ville bara tillägga det ;))
September 27, 2002
denstore wrote: Är det någon som har funderat på hur tråkigt det blir att spela om saker blir för realistiska? Hur kul är det att spela ett rollspel, och få stryk för att man inte är bra på svärdsstrid i verkligheten?
Ibland känns det som att spelutvecklarna är totalt fel ute när det gäller att skapa bra spelidéer.....
Håller med! Fast spelföretagen måste hitta på något för att stå sig mot konkurenterna.
1 Guest(s)