June 16, 2005
Tänkte se hur läget ligger nu när det är mindre än en vecka kvar till releasen av Nintendos nya skönhet. =)
Har förbokat en för bra länge sen, ligger tvåa i kön på min affär så jag är ganska garanterad att få en (de kommer alltid pakteterade två och två).
Funderar på att köpa följande:
Wii (Plus Wii sports)
Extra Nunchuck
Extra Wiimote
Zelda (duh)
Sen kanske Rayman om jag har råd men jag har badrum som måste renoveras också =)
Hur ser det ut för er? Förbokat? Kommer ni köpa? Köa? osv osv
November 22, 2001
Jag hade tänkt köpa en på release (jag tror inte det blir svårt att få tag på en om man åker till rätt ställe), men jag kommer ändå inte ha tid att spela under julhelgen plus att jag vill ha pengarna till min thailandresa i januari.
Så jag köper en när jag kommer hem istället, i februari. Då borde det ha kommit en andra leverans 🙂
September 5, 2001
Hur fungerar med förhandsbeställning, får man åka ut och hämta det vid realese eller får man hem det på realsedatumet?
Har en lillasyster som kommer bli frälst, hon fyller år den 9:nde nämligen så, jag tänkte överraska 😉 Hon har varit som Cartman på sistonde "c´mon...c´mon!"
November 26, 2002
Json_81 wrote: Jag hade tänkt köpa en på release (jag tror inte det blir svårt att få tag på en om man åker till rätt ställe), men jag kommer ändå inte ha tid att spela under julhelgen plus att jag vill ha pengarna till min thailandresa i januari.
Så jag köper en när jag kommer hem istället, i februari. Då borde det ha kommit en andra leverans 🙂
andra releasen ska komma innan eller i värsta fall strax efter jul säger eb games iallafall. i februari lär det ju gå att få tag på en utan problem.
jag hoppas att det går att få tag på handkontroller lagom i tid bara, inte så kul att sitta själv och spela =S
ice hockey är bästaste spelet någonsin!
May 17, 2004
jag kommer inte köpa den här konsolen när den kommer, inte på första dan i alla fall 🙂
tyvär så måste jag prioritera annat, men en vän till mig är snäll och kommer låta mig snylta 👿
hur som hällst, någon som sett det här?
http://www.wiili.org/forum/dow.....-t294.html
wiimote for windows? 😀
February 10, 2002
Själv fyller man den 8e å gissa vad som släpps då? hehe. Iaf så tänker jag försöka få tag på en utan att förhanndsboka, polaren förhandsbokade redan i september å tror han får en den 8e. Får la testa lite innan jag inhandlar en själv men zelda verkar vara så jäkla ball. såg den "live" i nordstan där de hade massa sådana "wii-stånd" å shiiiit vad pytteliten den var alltså.
2 Guest(s)