November 9, 2002
Hauk wrote: NFSU verkar så fett!
Ganska många bilar, massor med trimdelar..
Lite rädd att uppgraderings systemet inte kommer bli riktigt som street legal dock... utan att man typ vinner nya delar...
Ni som sitter på info mm posta 🙂
o när kommer detta spelet?? diggar NFS fett, de bästa bilspelen lätt!!!
September 17, 2001
.doedels wrote: Jag har spelat lite underground på xbox ! jag tyckte det iaf var asbra !
Ok, kan du berätta lite om det?
1. Vilka spelalt. finns? Multi, single, career, time etc.
2. Hur går det till när man "gatu race:ar"? Kör man drag eller vanliga lopp? Mot hur många motståndare? Får man pengar?
3. När man trimmar, hur gör man? Byter man delar i 3D, som i ex Street Legal eller vad?
4. Finns det många bilar och delar?
5. Ang trimmningen och så, kan man lacka bilarna?
April 16, 2003
Fy satan alltså det där spelet har jag väntat på nu, jag sitter hemma och rullar tummarna och verkligen läääääääängtar tills det kommer.
Det är ju baserat på 2fast 2furious och hoppas då ljuden på bilarna är de samma.. Å vad jag längtar *gråter* Om någon hittar demo då måste ni säga till alltså jag gräver snart ner mig annars! :cy:
November 4, 2001
NH|Falcon wrote: NFS Porsche är det enda spelet som är bra i serien. Även det första satt jag många timmar med...
Jag håller delvis med, jag gillade nog Porsche mest av alla spel i serien, men jag tyckte hot pursuit 2 undehöll även om det är mer action är simulator. Dom första spelen är ju klassiker.
2 Guest(s)