December 6, 2001
Hej jag har precis fixat need for speed 5 men när jag har installerat det och allt så funkar det inte... jag kommer bara till need for speed 5 skylten som e när man startat det men efter den hör jag ljudet som kommer när skylten man ska skriva in sitt namn i men det är bara svart.... nån som vet hur man fixar det.... har hört på andra ställen att man skulle ta bort gimme.dll men det hjälper inte.... finns det nått annat sätt ni kan???
September 5, 2001
har själv spelet (orginal) fungerar klockrent, har även testat en internet version som, lr ett par. ingen av dom fungerar så det är lika bra att kila ner till stan å köpa spelet;) fast då hade jag nog köpt HP2 istället. Lite coolare med mer bilar men det dåliga är att du inte kan trimma dom 🙁
April 26, 2002
p_webb wrote: Hej jag har precis fixat need for speed 5 men när jag har installerat det och allt så funkar det inte... jag kommer bara till need for speed 5 skylten som e när man startat det men efter den hör jag ljudet som kommer när skylten man ska skriva in sitt namn i men det är bara svart.... nån som vet hur man fixar det.... har hört på andra ställen att man skulle ta bort gimme.dll men det hjälper inte.... finns det nått annat sätt ni kan???
det finns en win xp patch. har jag för mig, längesen ja lirade spelet själv så. för jag antar att du kör win xp va? testa ändra kompatibilitets "mode" till win 98 innan du startar det.
det SKA gå att få till det iaf! var så säker!
edit: GLÖMM nfs HP2 fortsat möjligt! noll körkänsla om man jämför me nfs porsche!
nu sitter man ba å hoppas på nästa nfs som kommer till pc =)
hoppas EA lär sig av sitt misstag på hp2 bara.
det måste vara de där jädra konsoll tjafserierna som förstör spelen för oss pc "älskare" 👿
1 Guest(s)