March 10, 2004
Coalan wrote: jao, upptäckte att det inte gick lika bra på familjedatorn, det ända som skiljer till det sämre skulle väl vara drivrutiner. Men det blev mest svart där förutom vissa lampor 0_o
Mitt blev också så men sen gick ja in i options inne i spelet och stängde av "tail light" så funkade det perfekt 😀
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
August 11, 2002
-=EPoX=- wrote: [quote=Coalan]jao, upptäckte att det inte gick lika bra på familjedatorn, det ända som skiljer till det sämre skulle väl vara drivrutiner. Men det blev mest svart där förutom vissa lampor 0_o
Mitt blev också så men sen gick ja in i options inne i spelet och stängde av "tail light" så funkade det perfekt 😀
hmm får testa det, eller nja, brorsan kan få vänta :E
January 23, 2002
-=EPoX=- wrote: [quote=Coalan]jao, upptäckte att det inte gick lika bra på familjedatorn, det ända som skiljer till det sämre skulle väl vara drivrutiner. Men det blev mest svart där förutom vissa lampor 0_o
Fick samma fenomen när jag körde det på en CAD-dator på skolan där jag praktiserar, Fire GL kort i den, men jag provade aldrig att bara stänga av tail light utan jag drog bara ner totala grafikkvalitén och då poppade de igång som det skulle, troligen så stängdes väl tail light av när jag gjorde det.
Var för övrigt rätt kul å spela med projektor. :bgrin:
November 6, 2001
18e november.
Jag var tvungen att byta från Omega 2.5.51 till nyaste Catalyst för att få ordning på grafiken, innan var det bara svart och lampor som andra beskrivit. Kunde säkert fixat det på nåt annat sätt, men jag hade ändå tänkt uppdatera drivisarna nån gång...
Själva spelet är enligt mig grymt coolt, jag hoppas bara de kan hitta lika bra musik som till ettan.
January 14, 2002
Shlumpen wrote: [quote=Tyrfing]Undrar om det kommer att gå att ha sönder bilarna i fulla versionen eller inte, blir besviken ifall man inte kan det.
Själv blir jag besviken om man kan det. Jag vill bränna runt i staden utan besinning, inte bränna alla pengar på att reparera bilen.
tycker man borde lägga in så man kan ställa in att bilen ska gå sönder ju hårdare man kör..
April 10, 2003
Quarzi wrote: [quote=Shlumpen][quote=Tyrfing]Undrar om det kommer att gå att ha sönder bilarna i fulla versionen eller inte, blir besviken ifall man inte kan det.
Själv blir jag besviken om man kan det. Jag vill bränna runt i staden utan besinning, inte bränna alla pengar på att reparera bilen.
tycker man borde lägga in så man kan ställa in att bilen ska gå sönder ju hårdare man kör..
Tycker mycket av nöjet försvinner när man kan bränna in i en väg eller annat fordon i 300blåst och glida vidare utan en skråma.
Lite med charmen med street legal var att man kunde över trimma bilarna samt totalkvadda dom om man körde för hårt. 😀
1 Guest(s)