October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: Mums, 2 kbps...:)
Modem... Skämt åsido... Om jag får tag på det på skiva kanske det blir intressant.
Ettan hade dock bara EN ljuspunkt för min del.
Static-X's låt The Only, som fick mig att köpa resten av deras underbara skivor...:)
Jag kan bränna det och posta till dig 😉
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ]Mums, 2 kbps...:)
Modem... Skämt åsido... Om jag får tag på det på skiva kanske det blir intressant.
Static-X's låt The Only, som fick mig att köpa resten av deras underbara skivor...:)
Demot? Gör det för fan. Hoppas verkligen inte att du syftade på skivorna...;)
October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Tindy][quote=AMD_RULEZ]Mums, 2 kbps...:)
Demot? Gör det för fan. Hoppas verkligen inte att du syftade på skivorna...;)
Jag kan göra det, PMa mig din adress då 🙂
Hnmm, gick inte så fint på min dator...
Lite klent grafikkort..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Fackamato wrote: [quote=ilg@dd]Hnmm, gick inte så fint på min dator...
Lite klent grafikkort..
"lite"
haha
inga shaders ens 😀
😉
Lite låga fps..
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Fackamato wrote: [quote=ilg@dd][quote=Fackamato][quote=ilg@dd]Hnmm, gick inte så fint på min dator...
Lite klent grafikkort..
"lite"
haha
inga shaders ens 😀
😉
Lite låga fps..
🙂
fps? äh, du har ju inga effekter 😉 (menar inget illa, har ett g4mx440 själv), jag hatar kortet 😉
Och du tror att jag är helnöjd med mitt eller???
March 5, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Fackamato][quote=ilg@dd][quote=Fackamato][quote=ilg@dd]Hnmm, gick inte så fint på min dator...
Lite klent grafikkort..
"lite"
haha
inga shaders ens 😀
😉
Lite låga fps..
🙂
fps? äh, du har ju inga effekter 😉 (menar inget illa, har ett g4mx440 själv), jag hatar kortet 😉
Och du tror att jag är helnöjd med mitt eller???
man vet aldrig.
D:
March 5, 2002
Neam wrote: Hm, vad kräver ni egentligen?
Det fungerar ju perfekt på min Duron på 1Ghz, 384MB SDR och ett GF3 Ti200 🙂
om spelet är utvecklat med pixel shaders (t.ex. 2.0) så skall de fanimej användas annars spelar man inte den slutgiltiga produkten så som den är avsedd att vara.
Fackamato wrote: [quote=Neam]Hm, vad kräver ni egentligen?
Det fungerar ju perfekt på min Duron på 1Ghz, 384MB SDR och ett GF3 Ti200 🙂
om spelet är utvecklat med pixel shaders (t.ex. 2.0) så skall de fanimej användas annars spelar man inte den slutgiltiga produkten så som den är avsedd att vara.
Hehehe, jag kör FarCry och Doom3 på samma burk oxå..
Inge vidare grafik, men ändå..
ocz wrote: Värt att installera? Orka... 🙂
Bara en ynka bana...Nja, bättre att vänta på "hela" spelet antar jag..
*EDIT*
Köra runtrunttävlabana alltså..
Sladdabanan har jag inte ens testat..
December 10, 2002
Fackamato wrote: verkar som om folk hos fz med ati-kort har grova grafikbuggar
felet ligger nog hos ati gissar jag, eller så är det elakt kodat nfsu ;o
Har inga som helst probbs med det... flöt på jättefint.. även att jag har urkasst ramminne...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
July 16, 2003
Jag är en sådan där "40-åring" som har spelat typ allt under årens lopp. Men bilspel har inte varit min grej, tills NFSU dök upp. Snacka om koncept.. bild, ljud, musik och fart!! Visst bilarna går inte sönder när man krockar men spelet håller. Trodde aldrig att jag skulle varva ett bilspel men NFSU bevisade motsatsen. Så när jag fick reda på att det skulle komma en 2:a så började jag bygga uppförväntningen, och så här efter det att jag har kört demot på NFSU2 med allt på max så kan jag bara konstatera att de har gjort det igen!
Men så stor skillnad mot ettan tycker jag inte det är, känns mer som ett add-on till 1:an.. Har jag missat något eller vadå?
Nå väl jag kommer att spela NFSU2 med samma förtjusning som NFSU, för det är ju ändå det bästa bilspelet som någonsin gjorts.
December 10, 2002
Trilogic wrote: Jag är en sådan där "40-åring" som har spelat typ allt under årens lopp. Men bilspel har inte varit min grej, tills NFSU dök upp. Snacka om koncept.. bild, ljud, musik och fart!! Visst bilarna går inte sönder när man krockar men spelet håller. Trodde aldrig att jag skulle varva ett bilspel men NFSU bevisade motsatsen. Så när jag fick reda på att det skulle komma en 2:a så började jag bygga uppförväntningen, och så här efter det att jag har kört demot på NFSU2 med allt på max så kan jag bara konstatera att de har gjort det igen!
Men så stor skillnad mot ettan tycker jag inte det är, känns mer som ett add-on till 1:an.. Har jag missat något eller vadå?
Nå väl jag kommer att spela NFSU2 med samma förtjusning som NFSU, för det är ju ändå det bästa bilspelet som någonsin gjorts.
Håller med, absolut det bästa bilspel som någonsin har gjorts..
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
3 Guest(s)