April 8, 2003
Ni som har rattar borde förstås använda dem. Det ärså mycket bättre känsla! Även om NFS totalt saknar bilkänsla så är fysiken hemskt trevlig att använda tillsammans med en ratt.
Köpte en MOMO från Logitech igår och bjöd över en polare som redan varvat NFSU två ggr... med tangentbord. Idag har även han en MOMO Racing-ratt och planerar att våldta spelet en tredje gång.
Så att säga att körkänslan ökar är en underdrift - inte minst eftersom den inte existerar med tangentbord.
January 15, 2002
.doedels wrote: det blir ju lätt om man kör på easy och medium jonte 😉
Ingen skillnad på easy, medium och hard. Hade massor av problem på uppdrag 81, som jag försökte många gånger med medium, sen provade jag med esay, lika svårt, sen när jag körde på hard, så vann jag med 20 sec marginal... 🙄
May 15, 2003
Jontez wrote: [quote=Andy Guts]Här är mina bilar jag haft under spelets gång.
I ordningen:
Miata
Tiburon
Acura RSX
Supra
Skyline(Inget för modem kanske.. alla bilderna är totalt 1.04mb)
Jävligt fräscha!! Hur färgar du stripsen??
Tackar.
Markera det motiv du vill färga (antingen med piltangenterna eller vila musen över den) och klicka sedan på "Vinyl Color" strax under.
PS. Kolla in Skylinen igen, jag har uppdaterat den nu när jag fått "Wide Body Kit"... riktigt nice. 😀
January 15, 2002
Andy Guts wrote: [quote=Jontez][quote=Andy Guts]Här är mina bilar jag haft under spelets gång.
I ordningen:
Miata
Tiburon
Acura RSX
Supra
Skyline(Inget för modem kanske.. alla bilderna är totalt 1.04mb)
Jävligt fräscha!! Hur färgar du stripsen??
Tackar.
Markera det motiv du vill färga (antingen med piltangenterna eller vila musen över den) och klicka sedan på "Vinyl Color" strax under.
PS. Kolla in Skylinen igen, jag har uppdaterat den nu när jag fått "Wide Body Kit"... riktigt nice. 😀
Aja, nu kan jag inte modda mer efter att ajg klarat det 🙁
January 23, 2002
http://home.bredband.tiscali.s.....m/NFSU.JPG
Min fina Celica
August 21, 2003
http://www.zsh.net/upload/file.....minbil.JPG
[Edit av ViU: klipp bort det vita från bilden så att den blir lite mindre innan du tar in den som bild igen]
3 Guest(s)