October 27, 2001
Twin_Pixel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=ViperBoyy]Vilka av er lirar NFSU ! >"Online"
Mitt NFSU hänger sig så fort jag försöker gå in på online. 🙁
Köp spelet - cracka inte.
Vi får inte snacka om warez här, inte heller antyda att någon annan använder det.
Även fast det kanske är ett känt problem i "gratisversionen" kan det uppstå fel med orginalen också.
February 21, 2003
Twin_Pixel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=ViperBoyy]Vilka av er lirar NFSU ! >"Online"
Mitt NFSU hänger sig så fort jag försöker gå in på online. 🙁
Köp spelet - cracka inte.
Jo jag misstänker att det är så. Tänker köpa spelet efter jul, men man vill ju ut redan nu 🙁
Jaja, man får väl vänta då 😕
June 3, 2001
roxxac wrote: http://www.junsele.com/viewpic.....sp?id=4917
Såg att nån annan hade en likadan, till dig säger jag bara. Fin bil 😉
Ta bort scoopen och draken på sidan så blir den snygg (i mina ögon).
Kan nån tala om vad style poängen är för nått?
Vad gör man med dom?
December 10, 2003
Gueno wrote: [quote=roxxac]http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=4917
Såg att nån annan hade en likadan, till dig säger jag bara. Fin bil 😉
Ta bort scoopen och draken på sidan så blir den snygg (i mina ögon).
Kan nån tala om vad style poängen är för nått?
Vad gör man med dom?
Helt svart? 😉
May 15, 2003
Man får stylepoints på alla snygga saker man gör i spelet, dessa når en ny nivå ibland och när det sker så låser man upp nya prylar till bilen. Dessa prylar kan man i sin tur använda till att styla bilen så att den får fler reputation-stjärnor. Varje reputation-stjärna fungerar som en multipel på stylepointsen man tjänar så att man får mer stylepoints snabbare och låser upp mer saker så att man kan få ännu mer stylepoints snabbare osv.. 😀
I sig gör detta ingenting... bara att man kan bygga en snyggare bil och skryta med på NH. 🙂
Vid drygt 3.000.000 poäng har man låst upp alla saker, då står "levelmätaren" stilla på max men man får fortfarande poäng.
December 10, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=roxxac][quote=Snowman89]kan nån hjälpa mig hur man ska göra för att klara bana 86?? va man ska ha för bil o så?
Undrar jag också, klarar den inte!
Finns ju knep du kan ta till för att sinka dem andra
Sinkade den lila bästa bilen på andra varvet och mötte en sopa på sista 😉
3 Guest(s)