April 10, 2003
Har lirat det endel på polarens dator (Gah måste köpa en egen :() och jag älskar det.
En bra story med underbara karaktärer att få med sig, helt klart det bästa cRPG:t sen Baldurs Gate i mitt tycke.
Ska ta och lira igenom det med polaren (bor i samma lägenhet) och se hur det funkar.
April 13, 2004
CRPG? Känner mig lost.
Började lira det idag. Det känns helt okej, storyn känns skön. Men gillar inte den "fria" kameran, hade velat att den följde efter automatiskt. Känns lagom drygt att gå med gubben för att sen följa efter med kameran. Läste någonstans att man kan ändra det, ska genast prova.
Ni som lirar, vad har ni för karaktär?
September 5, 2001
Ville pröva det men vem försöker man lura, min dator räcker ju inte äns långa vägar dit.. hehe tyvärr.
Och någon ny burk blir det inte innan DX10/Vista. Suck, aja, får la vänta då 😉 Spelade 1:an ganska mycket, men det var tråkigt i MP.. bara jag som tyckte det?
Har 2:an MP? Hur är det? Max 32 levels igen? 🙁
November 30, 2006
jag varvade det efter 2 dagar, jag levde mig in så pass att under loaden satt jag o hoppade av glädje 😮
grymt spel, det är precis som nån i en tidning skrev, precis vad man gör det till, otroligt spel med sjukt bra rollspel även för en som inte är rollspelsfantast(som jag ej är...) och en otrolig oförglömlig upplevelse, men man måste kämpa lite för o lära sig allt i början, sen flyter det på.
jag valde en Dwarf nåt... han va supertank iallafall, dog fan aldrig.
March 11, 2003
Har spelat igenom kanske två tredjedelar av spelet nu. Riktigt kul, och ger mig lite samma goa känsla som i Baldurs Gate. För dem som gillade BG-spelen, så är detta en riktig vinnare.
Handlingen är mycket roligare än NWN1 också, och spöar Icewind Dale med hästlängder. Inte så revolutionerandes om Torment, och inte lika öppet eller snyggt som Oblivion, men klart en pärla.
1 Guest(s)