October 1, 2001
Jag har börjat lira HP2 å det är grymt sköj med snutarna alltså. Kör jag Mercedes så vinner jag hur lätt som helst men de andra banorna kan vara lite jobbiga =)
Nu är det så att jag sitter här med ett sunkigt GF2 Pro å visst det ser ok ut å laggar bara om det är många bilar på skärmen men jag skulle gärna vilja se hur det ser ut med lite AA å AF, nån med ett 9700Pro eller nått som kan visa en stackars sate med slö burk hur spelet ska spelas?
October 1, 2001
Ujujuj, jag har börjat köra med de stora bilarna nu. Spidern är grym alltså, ligger som klistrad i 260km/h =) Den supersnabba cab Porsen är åxå grym som 17 å supersnygg åxå, 500+ pigga hästar under huven tackar man inte nej till när den håller sig så bra på vägen.
Efterlyser fortfarande snygga shots, synd du inte fick igång det UndaC.
Måste installera min ratt snart, men det är så sköj å spela =)
Synd det laggar så mycket när man börjar gå över 200km/h...
November 10, 2002
Dead Glory wrote: Jag har börjat lira HP2 å det är grymt sköj med snutarna alltså. Kör jag Mercedes så vinner jag hur lätt som helst men de andra banorna kan vara lite jobbiga =)
Nu är det så att jag sitter här med ett sunkigt GF2 Pro å visst det ser ok ut å laggar bara om det är många bilar på skärmen men jag skulle gärna vilja se hur det ser ut med lite AA å AF, nån med ett 9700Pro eller nått som kan visa en stackars sate med slö burk hur spelet ska spelas?
Jag har ett billigt Ti4600 över som jag ska försöka sälja. skicka ett PM så snackar vi vidare 🙂 Så kan du få se lite snygga saker när du spelar själv..
October 1, 2001
DarkStormZ wrote: [quote=Dead Glory]Jag har börjat lira HP2 å det är grymt sköj med snutarna alltså. Kör jag Mercedes så vinner jag hur lätt som helst men de andra banorna kan vara lite jobbiga =)
Jag har ett billigt Ti4600 över som jag ska försöka sälja. skicka ett PM så snackar vi vidare 🙂 Så kan du få se lite snygga saker när du spelar själv..
Nej tack, ska köpa ett 9500Pro eller nått annat sköj nästa år till företaget när det kommer igång. Inge moms å oskattade pengar, det kallar jag trevligt =)
October 1, 2001
Jag har precis kört med super Mercedesen med vingen å grymma 600+ hästar. Den ser rätt läcker ut, den kommer snabbt upp i höga hastigheter å har grymmaste fästet. Jag har kommit upp i över 300km/h å oftast så svänger man ändå för tvärt om man släpper gasen =) Synd bara att jag inte får min ratt å funka =(
January 11, 2002
hehe typ 150 i 1:an med maclaren/mercedes bilarna e ju inte helt fel... =))
men jag fattar inte hur ni får det att lagga, jag har en p3 667 med Gf2 MX och det laggar ingenting... 😀 du kan ligga i 300 med 6 andra bilar på skärmen, går huur fint som helst !!! hehe min superdator äger er !!!
January 11, 2002
haha jag skulle kolla vad jag hade för inställningar.. då vägrar spelet att starta... typ "Fil eller registerfel. Var god installera om programvaran" eller nåt sånt... =))
jaja tror jag körde 800*600 i 16-bitars iofs... fast med effekter och sånt på....
tycker inte man ser nån skillnad mellan 1024*768 och 800*600.... fast det är klart, 32-bitars skulle jag ju inte tacka nej till.. menmen, tycker det ser bra ut när jag kör ändå... 😉
1 Guest(s)