August 4, 2005
July 3, 2003
skador : ja på rutorna blir det det 🙂 men ingen annan stans...
dock nu har jag en fråga, som egentligen tydligen har med hårdvaran o göra... när jag trycker på Upp-Pil och ALT (NOS) så kan jag inte trycka på vänster-pilen, bara höger-pil... går detta att fixa på nåt sätt? tacksam för hjälp... 🙂
January 14, 2002
AarJay wrote: skador : ja på rutorna blir det det 🙂 men ingen annan stans...
dock nu har jag en fråga, som egentligen tydligen har med hårdvaran o göra... när jag trycker på Upp-Pil och ALT (NOS) så kan jag inte trycka på vänster-pilen, bara höger-pil... går detta att fixa på nåt sätt? tacksam för hjälp... 🙂
Blir repor och bucklor på min bil iaf (+ trasiga rutor)
Och gasa + NOS får man göra via w, a, s, d, tangenterna, där fungerar det, var samma problem i nfsu2.
September 5, 2001
Ja, lite andra saker att nämna:
*Sen när är Golf GTI bakhjulsdriven. Kanske i USA? 😀
*Varför bakhjulen låser sig när man bromsar? Har inte VW ABS?
*Varför kan man inte gasa ur kurvorna? Man kommer in tidigt i en kurva, drar handbromsen och trycker på gasen, men det händer inget. På så sätt kan man ju aldrig få en schysst o bred sladd. DÅLIGT!
Nej tack, detta kommer jag nog inte att köpa.
November 23, 2001
hawkie wrote: Ja, lite andra saker att nämna:
*Sen när är Golf GTI bakhjulsdriven. Kanske i USA? 😀
*Varför bakhjulen låser sig när man bromsar? Har inte VW ABS?
*Varför kan man inte gasa ur kurvorna? Man kommer in tidigt i en kurva, drar handbromsen och trycker på gasen, men det händer inget. På så sätt kan man ju aldrig få en schysst o bred sladd. DÅLIGT!Nej tack, detta kommer jag nog inte att köpa.
*Tycker den snarare beter sig som 4wd
*Man kan köpa till ABS bromsar senare
*Du har för klen bil. Med min Mustang GT och Mitsubishi Eclipse GT funkar det perfa!
September 5, 2001
Quarzi wrote: Det är inte direkt meningen att man ska sladda i kurvorna i MW, om du inte vill leka när du kör omkring i stan, men i vilket fall som helst så går min golf hur bra som helst att göra det med.
Om det inte är det som är meningen, varför beter sig bilen som världens sladdvänligaste bil. Den är ju förfan FWD.
@jarlen
En 4WD understyr oftast till naturen om man inte kan kruxa med kopplingen, vilket man inte kan i detta spel. Att säga att den beter sig som en 4WD är tämligen fel.
Jag vet inte att man kan köpa ABS, jag kan inte spela career mode.
Mustang, Eclipse? Vad vet jag.
Releasedatum: 2005-11-24
November 23, 2001
hawkie wrote: [quote=Quarzi]Det är inte direkt meningen att man ska sladda i kurvorna i MW, om du inte vill leka när du kör omkring i stan, men i vilket fall som helst så går min golf hur bra som helst att göra det med.
Om det inte är det som är meningen, varför beter sig bilen som världens sladdvänligaste bil. Den är ju förfan FWD.
@jarlen
En 4WD understyr oftast till naturen om man inte kan kruxa med kopplingen, vilket man inte kan i detta spel. Att säga att den beter sig som en 4WD är tämligen fel.
Jag vet inte att man kan köpa ABS, jag kan inte spela career mode.
Mustang, Eclipse? Vad vet jag.
Releasedatum: 2005-11-24
Ah craps, ignorera det du inte vet då.. Det finns ju reviews att läsa annars.
Hur som helst, de bilarna som finns i början är inte mycket att ha, det blir mycket bättre spel med lite muskler. Ang. motorljuden så är blir även dom bättre på senare bilar.
Om du nu tycker att den känns bakhjulsdriven så är det nått konstigt ändå. Jag minns nu att jag var tvungen att göra många dåliga handbromssvängar som tar alltför lång tid när jag körde VW och Punto.
Men som sagt, nuförtiden släpper man på gasen lite, drar en tvär sväng, bromsar till lite snabbt, sedan pressar man på och duttar till lite N20.
January 14, 2002
hawkie wrote: [quote=Quarzi]Det är inte direkt meningen att man ska sladda i kurvorna i MW, om du inte vill leka när du kör omkring i stan, men i vilket fall som helst så går min golf hur bra som helst att göra det med.
Om det inte är det som är meningen, varför beter sig bilen som världens sladdvänligaste bil. Den är ju förfan FWD.
Testa att köra ett circute eller vad det heter och kolla hur mycket tid du tjänar på att behålla fäste i kurvorna än att sladda dig igenom.
October 28, 2002
Gueno wrote: Detta var utan tvekan det sämsta bilspel jag har spelat!
Bilarna beter sig underligt, det är skitfult och plottrigt.
Bara skräp med andra ord.
Instämmer.
Dem går som på räls... sen känns det alltid som det är blött ute.
Bromsa i svängarna? Varför? Räcker ju med att hålla in gasen och drämma i kanten, går lika fort. Du bromsas knappt och din bil skadas inte.
Klarade typ 40% utan att förlora ett enda race sen tröttnade jag. SKRÄP!
Detta är ett barnspel för alla i åldern 7-14 år eller så. Lagom enkelt, mest häftiga scener och bilar som ingen behöver lära sig att köra. Håll ned gasen och sväng lite ibland så löser det sig! Häftig burnout och sladdande blir det garanterat alltid.. WOW!
jävla piss.
March 5, 2002
Hauk wrote: [quote=Gueno]Detta var utan tvekan det sämsta bilspel jag har spelat!
Bilarna beter sig underligt, det är skitfult och plottrigt.
Bara skräp med andra ord.
Instämmer.
Dem går som på räls... sen känns det alltid som det är blött ute.
Bromsa i svängarna? Varför? Räcker ju med att hålla in gasen och drämma i kanten, går lika fort. Du bromsas knappt och din bil skadas inte.
Klarade typ 40% utan att förlora ett enda race sen tröttnade jag. SKRÄP!
Detta är ett barnspel för alla i åldern 7-14 år eller så. Lagom enkelt, mest häftiga scener och bilar som ingen behöver lära sig att köra. Håll ned gasen och sväng lite ibland så löser det sig! Häftig burnout och sladdande blir det garanterat alltid.. WOW!
j**la piss.
Håller med fullständigt, men jag har bara kört demot. (Med andra ord, spelet är likadant skräp som NFSU2. NFSU var på gränsen, men acceptabelt. Inte alls wigga-style som i NFSU2 och senare...)
3 Guest(s)