April 18, 2005
Hallo.. sitter lite små förbannad.. har denna dator som står i singen.. och i fraps så får jag inte under 50 fps.. fps:en ligger i mellan 50-90 å det laggar as.. har testat detonator 44.03 å forceware 78.01.. samma skit och också testat med 1 gb minne mer och det laggar fortfarande.. vad fan e det för fel..
July 3, 2003
Black_light wrote: Tror också det är ditt GFX tyvärr =/ För övrigt, är spelet roligt? Tänkte gå iväg och handla det, men inte om jag inte vet hur det är 🙂
Spelet har väl inte släppts än i Sverige, 24/11 är på torsdag... 😛
Jag har dock *hört* att det ska vara riktigt bra, mycket bättre känsla i körningen när man kommit in i det och massa snygga bilar, men själva trimdelen är mindre avancerad.
February 23, 2004
August 16, 2003
Moderatorerna har inte tagit någon hänsyn till något demo förut utan bara låst. kanske beror på okunskap om detta demo, eller ett antagande att det inte finns folk som orkar lalla runt med demo utan laddar ner först och sedan om dom kellar spelet gåt till den lokala spelbutiken och snor en kopia.
hur som hellst så måste jag testa detta spel och se om det är lika dåligt som dom senaste spelen i serien, en besvikelse efter en annan och 0 känsla, men jag hoppas alltid på mer från NFS spelen...
mjo. eXcore, även om du har klockat ditt Ti4200 skitmycket så börjar det bli dags att uppgradera 😉
January 14, 2002
Missat https://www.nordichardware.se/.....27463.html ? det är ju ett officiellt demo som EA släppt så varför skulle tråden låsas? om det skulle varit en beta version som läckt ut så förstår jag att den skulle låsas.
September 12, 2001
Poontus wrote: Moderatorerna har inte tagit någon hänsyn till något demo förut utan bara låst. kanske beror på okunskap om detta demo, eller ett antagande att det inte finns folk som orkar lalla runt med demo utan laddar ner först och sedan om dom kellar spelet gåt till den lokala spelbutiken och snor en kopia.
hur som hellst så måste jag testa detta spel och se om det är lika dåligt som dom senaste spelen i serien, en besvikelse efter en annan och 0 känsla, men jag hoppas alltid på mer från NFS spelen...
mjo. eXcore, även om du har klockat ditt Ti4200 skitmycket så börjar det bli dags att uppgradera 😉
Anta inte allt för mycket bara...
Problemet är att i många fall när sådana här trådar dyker upp innan ett spel har släppts så beror det till stor del på att det är en nertankad version och då syftar jag inte att det är ett demo.
När du sedan tjoar på om "okunskap" vad syftar du på ?
Klart som fasen att vi vet att det släpps demon !
I detta fall tvivlar jag på att det handlar om ett demo varvid jag låser tråden.
Trådskaparen får allt återkomma med frågan efter att spelets släppts.
*tråd låst*
1 Guest(s)