April 13, 2004
MULLVADEN wrote: ettan var ju så j**la Linjärt ett spel bara kan bli...
var ju fan mer variation i Super Mario Bros. 1 ju...
Kanske berodde på att det utspelar sig som ett "underground racing spel" ska göra?
Allt utpspelar sig ju i samma stad, där du som förare utvecklas och kan delta i större "events" med mer cash.
Men sant, lite mer variation på banorna så kommer det bli sjukt kul.
August 11, 2002
Gamblor wrote: [quote=Coalan]hmm, jag hoppas iaf på att det snart kommer ett nfs med landsvägskörning och lite ordentliga bilar.
Kolla NFS 1, 2, 3, 4 och Porsche Unleashed :>
jo ^^
men det är ju bara 1 och 3 som är ngt att ha :s de är ju inte för nya
iofs så är hp2 hyfsad
February 12, 2003
Coalan wrote: [quote=Gamblor][quote=Coalan]hmm, jag hoppas iaf på att det snart kommer ett nfs med landsvägskörning och lite ordentliga bilar.
Kolla NFS 1, 2, 3, 4 och Porsche Unleashed :>
jo ^^
men det är ju bara 1 och 3 som är ngt att ha :s de är ju inte för nya
iofs så är hp2 hyfsad
Jag tycker HP2 har den sämsta känslan världen skådat... Men jag kör med gamepad, men det är segt som sirap att svänga...
Dock ganska enkelt att trimma .ini-filerna...:)
April 13, 2004
GroundX wrote: det LÄR ju bli jäkligt nice... man ska tydlegen kunna modifiera bilen nästen precis som man vill.... vilket man inte kunde göra i föregångaren! 😀 ser fram emot det!
Blir det som Street Legal Racing Redline, där du kan bygga ihop i princip vad som helst, hur du vill. Då kommer det bli ruskigt bra.
February 12, 2003
Neam wrote: [quote=GroundX]det LÄR ju bli jäkligt nice... man ska tydlegen kunna modifiera bilen nästen precis som man vill.... vilket man inte kunde göra i föregångaren! 😀 ser fram emot det!
Blir det som Street Legal Racing Redline, där du kan bygga ihop i princip vad som helst, hur du vill. Då kommer det bli ruskigt bra.
Det börjar få mig i köptankar, om det skulle råka hända.
2 Guest(s)