December 15, 2002
PaiN wrote: Hauk, nu får du allt ta och slita fram ett printscreen.
Jag var bara tvungen att köra någon gång till och då blev resultatet:
00.24.64
hihi din lilla haxxor bilden är säkert arrangerad
September 4, 2002
Drag: 25.97
Någon som kan säga hur jag ska göra? I starten kör jag upp motorn i run 6-7000 rmp för att sedan sladda loss och göra perfekta växlingar, sen slänger jag in boosten när jag ska växla upp till femmans växel så jag kommer upp i nästan toppvarv på sexan. Jag har bara testat en gång men, hur gör ni?
October 27, 2001
Extatic wrote: [quote=PaiN]Hauk, nu får du allt ta och slita fram ett printscreen.
Jag var bara tvungen att köra någon gång till och då blev resultatet:
00.24.64
hihi din lilla haxxor bilden är säkert arrangerad
You wish 😛
Så illa är det inte ställt, det är faktiskt inte så svårt att få sådana tider. Dessutom; om jag skulle editerat den skulle jag tagit tider runt 22-23 istället. 🙂
October 27, 2001
m00pid00 wrote: Drag: 25.97
Någon som kan säga hur jag ska göra? I starten kör jag upp motorn i run 6-7000 rmp för att sedan sladda loss och göra perfekta växlingar, sen slänger jag in boosten när jag ska växla upp till femmans växel så jag kommer upp i nästan toppvarv på sexan. Jag har bara testat en gång men, hur gör ni?
Först och främst: inte full gas i början, jag pumpar på gasen så den ligger och vajjar i det gröna fältet.
Sen drar man iväg och använder nitron där det behövs 😉
August 11, 2002
Hauk wrote: [quote=coalan][quote=Hauk]Full gas i början, tro mig, har bättre tid än Smärta 😉 8)
När kommer nitron till användning för dig då ?? 😀
Jag jobbar på det, men jag har använt den på dom lägre växlarna tidigare
Har inte fått till det med nitro-användning men växlandet sitter som gjutet, var 2 dar sen jag körde senast :cy: men då växlade kag perfekt på alla ggr jag växlade 😀
September 29, 2003
Drag: 23.78
Man ska komma upp i så hög hastighet så fort som möjligt, ska inte dra all nOS i slutet, jag kör burstar med nosen hela tiden...
http://hem.passagen.se/fotboll.....Phirzz.jpg
copy/paste
Gör desutom 0-180MPH på 11.5 sekunder 😮
June 20, 2002
Ogrebeast wrote: Finns det nåt knep för att undvika den där j**la bilen som alltid kommer ut från sidan i slutet av dragstrippen? Kvittar ju hur fort man kör, nog faan kommer den ut precis lagom för att kvadda en 👿
om det är den gula bilen ska man åka så långt till vänster som möjligt och sedan vänster om tåget...
är det den blå tar man höger på båda...
funkar inte alltid men oftast brukar det bli så....
February 21, 2003
boogey wrote: [quote=Ogrebeast]Finns det nåt knep för att undvika den där j**la bilen som alltid kommer ut från sidan i slutet av dragstrippen? Kvittar ju hur fort man kör, nog faan kommer den ut precis lagom för att kvadda en 👿
om det är den gula bilen ska man åka så långt till vänster som möjligt och sedan vänster om tåget...
är det den blå tar man höger på båda...
funkar inte alltid men oftast brukar det bli så....
Jo men man hinner inte till vänster om bilen även om man kör på rekordtid. Och kör man till höger så hinner man inte före tåget. 🙁
1 Guest(s)