January 14, 2002
Gueno wrote: [quote=BloodMan]kolla kartan man får cruisa runt lite för att hitta allt.
Jag har klarat av spelet.
Det finns inget mer att göra. 😛
Klarat av spelet som att ha klarat 100% (tryck på T för att kolla) eller klarat av de rejs man måste köra för att klara 67% eller vad det var då de tycker att man klarat "story mode"?
January 14, 2002
Gueno wrote: [quote=Quarzi][quote=Gueno]Inte fan vet jag.
Det stog iallafall att det inte fanns några mer race att köra.
"tryck på T för att kolla"
Inte lätt att göra när man spelar på Xbox.
Det finns inget på kartan för i...
Nån stanns i spelet ska det gå att kolla hur mycket man klarat av/hur många shops man hittat/mycket mer. Leta för i...
Gueno wrote: Edit: Såg nu att jag kommit 71%.
i garaget kan du köra de rejs som du inte körde, kör dem och du ska få 100%
December 28, 2004
Är det bara jag som tycker att det är lite "dåligt" att racen inte kommer upp allt fler eftersom, varför ska vi gå in i vårat garage och ta race där?
Orkade inte tillverkarna göra färdigt spelet eller är det jag som har missat något?
Jag är runt 50% och det är tomt på min karta 🙁
Om du inte har hittat alla garage så tryck på ""T" --> Xbox" och kolla var du inte har hittat dom. Så svårt är det inte att hitta alla
TIPS: Jaga andra bilar (dom oranga på kartan) så kommer vissa specialdelar att låsas upp och ges gratis.
Det märkte jag efter att jag inte hade något kvar på kartan och jag flumma runt.
June 3, 2001
Collateral wrote: Om du inte har hittat alla garage så tryck på ""T" --> Xbox" och kolla var du inte har hittat dom. Så svårt är det inte att hitta alla
"Alla garage"? 😮
Finns det fler än ett?
Trycka vänster på styrkorset. 🙂
Collateral wrote: TIPS: Jaga andra bilar (dom oranga på kartan) så kommer vissa specialdelar att låsas upp och ges gratis.
Det märkte jag efter att jag inte hade något kvar på kartan och jag flumma runt.
Redan gjort.
TIPS: Styla mer.
Biler ser förjävlig ut men det får man ta om man vill komma vidare.
January 14, 2002
Collateral wrote: Är det bara jag som tycker att det är lite "dåligt" att racen inte kommer upp allt fler eftersom, varför ska vi gå in i vårat garage och ta race där?
Orkade inte tillverkarna göra färdigt spelet eller är det jag som har missat något?
Jag är runt 50% och det är tomt på min karta 🙁Om du inte har hittat alla garage så tryck på ""T" --> Xbox" och kolla var du inte har hittat dom. Så svårt är det inte att hitta alla
TIPS: Jaga andra bilar (dom oranga på kartan) så kommer vissa specialdelar att låsas upp och ges gratis.
Det är så för att vi spelare ska kunna välja till viss del vad vi vill köra för rejs i stället för som i ettan då man MÅSTE klara rejs 1 för att köra rejs 2 osv.
December 22, 2001
tjena
jag har klarat spelet till 26 % men jag kommer inte längre..
finns inga att raca emot det enda som finns är den oranga pilen som visar vart man ska åka och ta nått kort men jag hittar inte dit !
jag kör så långt jag kan emot pilen men vägen tar liksom slut
har kört runt i flera timmar utan att hitta
Man kör i nån park runt runt och i öde men hittar inget utan bara kommer tillbaka där man starta.
mkt irreterande
kanske nått fel på mitt spel vem vet.
August 22, 2001
Xander wrote: tjena
jag har klarat spelet till 26 % men jag kommer inte längre..
finns inga att raca emot det enda som finns är den oranga pilen som visar vart man ska åka och ta nått kort men jag hittar inte dit !
jag kör så långt jag kan emot pilen men vägen tar liksom slut
har kört runt i flera timmar utan att hitta
Man kör i nån park runt runt och i öde men hittar inget utan bara kommer tillbaka där man starta.
mkt irreterande
kanske nått fel på mitt spel vem vet.
Inte fel på ditt spel, hittade inte heller där i början men man skulle nog köra ett URL-lopp om jag inte minns fel, en gul ring på kartan någonstans, leta upp alla affärer och sånt först så kanske den dyker upp.
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
3 Guest(s)