May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en recension av Anarchy Online, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst recensionen eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]danieldf@nordichardware.com[/email].)
December 22, 2000
Fräckt..men gillar inte de där MED BETALNINGEN....kredikort!....ofta att man har i min ålder( :bgrin:
Geforce 2 MX^32mb
LG 4x4x12
DIMMU BORGIR RULEZ!
"Den som lever får se!"
[ Detta Meddelande är ändrat av Max På 2001-07-07 00:10 ]
May 16, 2001
Surt :hmm:
Du kan alltid fråga Tradition (gå in på deras klotterplank och ställ en fråga på deras "fråga tradition" - tråd) - de brukar vara snabba på att ge svar.
Annars får du kika omkring lite på AOs officiella hemsida:
http://www.anarchyonline.com
eller gå in på planetAOs forum och fråga runt, brukar vara snabba på att ge bra svar:
http://www.rpgplanet.com/anarchyonline/
October 9, 2001
Jag har Skaffat Anarchy-Online och tycker det e det fetaste spelet jag har hitils spelat, men det kräver en ordentlig data det e säkert! Följ INTE vad dom rekomenderar! Stämmer INTE! Desto kraftigare data destu mer njutning GARANTERAT!! KÖP DET SKAPA CLANER DET SKA JAG!!!! SES DÄR MITT NAMN ÄR SYPHO OCH BOR I ATHEN!!
October 10, 2001
Jag kan inte köra spelet just för att det kostar 10$ i månaden, har helt enkelt inte råd.
Jag förstår inte varför alla MMORPG ska ha så hög månadskostnad. Visst, det kostar att hålla igång servrar men det kan ju omöjligt kosta 10$ per person och månad. 10$ i månaden är ganska mycket pengar bara för rätten att få spela, och då måste man ju dessutom betala flera hundralappar för att köpa själva spelet.
August 25, 2001
vill säga först att MrFreddas ger mig huvudvärk. Sen vill jag säga det att $10 i månaden är förbannat dyrt (fast allt i norge är ju skitdyrt så..). Sen vill jag säga att spelet ser inte alls speciellt fult ut. Sen vill jag säga att det är kass att jag inte kan piratkopiera spelet och leta reda på en cd key eller liknande
muahahaha yeah im bad, spank me
ja det suger i alla fall att man måste betala för att spela också, precis som det inte är nog med att betala för spelet. spelen är fan dyra som dom är. skitkass.
invadera norge! :gunsfire:
1 Guest(s)