May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en förhandstitt på Renegade, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst förhandstitten eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]danieldf@nordichardware.com[/email].)
June 24, 2001
Ja de verkar fett.. FPS slår RTS.. så e de bara...:gunsfire:
CDr 8x4x12
128 RAM
[ Detta Inlägg ändrades av: OsiriZ den 2001-08-01 20:44 ]
February 18, 2002
Det va bra som f-n förutom patchen som släppte som j**lades med jag.. :burn: kan inte connecta till servrar längre.. får "connection to server interuppted" hela tiden .. :/
Annars ett jävligt bra spel!! :worshipp:
1x40gb hdd
GeForce2 MX/400 32mb
and some other stuff..
[Image Can Not Be Found]
[ Detta Inlägg ändrades av: Ante^ den 2002-02-18 22:55 ]
PIII 800eb
448mb PC-133
1x20gb hdd
1x40gb hdd
GeForce2 MX/400 32mb
and some other stuff..
February 26, 2002
Jag har spelat, och jag säger att det är ett spel för sig själv. Det var längesedan man hade ett sådant ballt multiplayer spel. jag blev lite besviken att man inte kunde flyga helikopter, men jag såg att det kommer en patch sedan till det, och det låter mycket lovande!!
February 26, 2002
October 5, 2001
Har spelat fullversionen i ett par dagar nu och jag måste erkänna att multiplayer-delen av spelet är roande. Det är åtminstone ett första intryck.
Tyvärr måste jag göra er besvikna när det gäller grafiken i spelet. Texturerna är hyfsat detaljerade och ... och ... ja, det är nog allt som är hyfast när det gäller grafiken. Det var mycket länge sedan jag såg ett spel som är så här kantigt och fult!
Ack. Men som jag nämnde är multiplayer-delen ganska kul.
August 11, 2001
Har spelat full versionen också i ett par dagar
Njaa grafiken duger, alltså för mig så behöver det inte vara världens finaste grafik.. Det är bättre än CS och titta på det, en av världens mest spelade Multiplayer och som fortfarande spelas.
Multin är också kul så det är en helt underbar spel, men jag är ju också en C&C freak 😀
July 19, 2001
Men Dune 2 e ballare än C&C Det verkar iallafall helstabilt Det var länge sedan jag köpte ett spel men dethär måste man ju bara ha!! Man måste ju stödja Westwood ju!! Dom är klart bäst på sådana här spel
Det släpps 5 mars på cdon...
[ Detta Inlägg ändrades av: HELIX den 2002-03-04 14:50 ]
July 19, 2001
On 2002-03-04 14:45, HELIX wrote:
Men Dune 2 e ballare än C&C Det verkar iallafall helstabilt Det var länge sedan jag köpte ett spel men dethär måste man ju bara ha!! Man måste ju stödja Westwood ju!! Dom är klart bäst på sådana här spel
Det släpps 5 mars på cdon...
Musiken är ju lagom fet
ftp://ftp.westwood.com/pub/ren.....ONQUER.MP3
Ska kanske köpa ett GF4 😀[ Detta Inlägg ändrades av: HELIX den 2002-03-04 14:50 ]
February 13, 2002
On 2002-02-22 09:38, Michlos wrote:
Det här måste vara ett av de bästa spel som någonsin släppts. Känslan av att köra upp sin stealth tank precis bakom en ovetande APC och sedan skjuta sönder den i småbitar innan han ens hinner vända... snacka om njutning.
åja... så slöa är inte motspelarna så att du hinner skjuta sönder dem innan de hiner vända
1 Guest(s)