May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en recension av Diablo 2 : Lord of Destruction, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst recensionen eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]sft4284@post.netlink.se[/email].)
May 9, 2001
Lords of Destruction är f-n asbra. Jag tycker att det är en värdig fortsättning på spelet och att dom lämnat en öppning för en Diablo 3 i framtiden. Genom att Tyreal säger att inte ens han kan förutspå vad som händer om han slår sönder världsstenen.
/ThunderBolt
--- [email]enterprise_us@hotmail.com[/email] --- )
January 18, 2002
Diablo 2 LoD e klart fängslande, kanske beror på all mayham helatiden, det e inte presic nåt rollspel
Undrar om det skulle vara bättre om man kunde ha fler följeslagare (som i Baldurs gate) och svårare fiender, för alla minions blåser iväg som löv när svärdet viner förbi
January 17, 2002
Som den erfarne D2 LoD spelaren (LvL 98, LvL 79, LvL 89, LvL 75+ några minde obetydligare gubbar) frågar jag ,mig själv, hur kan nån fråga om svårare fienden i LoD?
Skriv "players 1-64 i chatten och simulera X antal players i ett spel!
Skriver du 64 dör du (av ålder) när du ska försöka meja ner en fallen på normal!
Detta är inget fusk, blizz la in det i en patch för alla hög LvL chars?
November 29, 2001
Jag tyckte att det var för lätt att klara det. Tog det med en barb (lvl 31, eller nåt sånt) på normal på några timmar. Men om det är så att man kan genera monster som ni säger så knaske man kan få ut mer av spelet. Inte för att jag orkar, jag har bättre saker för mig än att sitta och lira D2. Man tröttnar. Jag har aldrig orkat spela upp några särskilt hög lvlade gubbar på varken ettan eller tvåan. Har aldrig haft en gubbe på över 40 på ettan och ingen över 50 på tvåan, fast det känns som jag kan det mesta som är värt att kunna om både ettan och tvån (kanske inte LoD, dock). Fan vad jag satt på bnet med ettan, det var tider det. Jag glömmer aldrig mina gamla Izeldon, Forollokin och Gwerath. Jag satt säkert (utan att överdriva) en 500-600 h med det spelet. Fast man körde ju om och så, så man nådde aldrig högre än till typ lvl 38-39. Lite synd med allt fusk också... Nej, nu börjar jag bli lite väl nostalgisk, jag skall nog sluta innan jag börjar gråta.
December 25, 2000
players 1-8 är det väl?
LoD ägde! (ända tills jag hittade DAoC
[ Detta Inlägg ändrades av: ViU den 2002-01-25 14:18 ]
2 Guest(s)