May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en recension av Max Payne, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst recensionen eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]jullejul@hotmail.com[/email].)
June 7, 2001
Öhh, har du speedhack eller Godmode på eller?! Precis som i H-L:Blueshift så är det storyn och detaljerna som är outstanding vilket gör att spelet roXXar phett...
Jag tycker man kan ta sig tid att utforska spelet/handlingen istället för att lubba runt så fort som möjligt. Spellängd a la Quake2 lär vi nog aldrig komma upp i igen med den detaljrikedom och komplexa "scener" som är i dagens spel.
(P.s men jo...jag tror oxå att DN4E kommer rocka phett när det kommer!)
AbitKG7-Lite - T-bird 1000@1360 (8*170)CAS2 - AlphaPAL6035MUC
August 9, 2001
On 2001-08-12 21:49, Torden wrote:
...mycket Matrix-inspirerat men sen är det rätt likt en del av FC sakerna så tänka kan de juh.
Ganska kul att alla säger att det är Matrix-inspirerat i och med att dom höll på och "byggde" spelet ganska lång tid före Matrix kom, men visst finns vissa likheter. Själv klarade jag också spelet på 1,5 dygn och kändes för kort. Men å andra sidan har jag aldrig spelat så stor del av dygnet. Man kommer helt enkelt inte ifrån datorn när Max Payne rullar
June 28, 2001
August 9, 2001
August 9, 2001
June 14, 2001
Egentligen så är det inte Matrix de apat efter utan John Woo. Det är typiskt Woo men att slänga sig i slowmotion och sådant krafs.
Lite Matrix med kulor som flyger långsamt och sådant kanske men de nämner faktiskt John Woo i en scen i spelet.
Hmm, var någon innan mig som sa att han inte kunde köra det på sin 233a, jag kör på 266 MHz.
2 Guest(s)