February 11, 2001
August 16, 2001
"Ett spel kan väl aldrig vara värt 10/10 i betyg? Det finns alltid något som kunde vara bättre.
Och vad göra när det kommer ett ännu bättre spel? 11/10?"
---------------------------------------------
Är du dummare än tåget eller, när man bedömmer ett spels grafik, går man ju efter vad som är det snyggaste man sett just då. Inte vad som kommer komma om 10 år. Så du menar att de första bil spelen till NES inte skulle kunna få bra betyg i slutet av 80 talet, bara för att Sega Saturn 96 släpper Sega Rally som är MYCKE bättre...
...hehe nä kamma till dig lite.
June 14, 2001
On 2001-08-17 11:12, RobRoy wrote:
"Ett spel kan väl aldrig vara värt 10/10 i betyg? Det finns alltid något som kunde vara bättre.
Och vad göra när det kommer ett ännu bättre spel? 11/10?"---------------------------------------------
Är du dummare än tåget eller, när man bedömmer ett spels grafik, går man ju efter vad som är det snyggaste man sett just då. Inte vad som kommer komma om 10 år. Så du menar att de första bil spelen till NES inte skulle kunna få bra betyg i slutet av 80 talet, bara för att Sega Saturn 96 släpper Sega Rally som är MYCKE bättre...
...hehe nä kamma till dig lite.
Bra talat Rob
August 21, 2001
Max Payne är utan tvekan det bästa spelet 2001, utan konkurrens. Det enda man kan invända mot är att gubbarna är så förbannat fula!!! Jag menar inte grafiken utan själva ansiktena. Det märks väldigt tydligt att spelet är utvecklat i Finland och att det troligtvis själva suttit modeller... gubbarna är fula på ett finskt vis!
Ett påhopp??? Kanske, men det får de ta eftersom alla svenskar enligt dem är bögar
August 9, 2001
August 21, 2001
On 2001-08-12 20:21, Farenheit wrote:
Spelet är för kort det finns för lite vapen och DN4E kommer äga MP...
MP är aldeles för kort det håller jag med om, men vet inte om DN4E komemr att äga MP på känslan och storyn...
Sen så är det ju det att DN4E inte kommer att komma ut men men
Men den som lever får se
[ Detta Inlägg ändrades av: SoulRipper den 2001-08-22 15:44 ]
January 9, 2001
Max Payne rockar.
Det är snyggt, nyskapande, grymt välgjort, mycket story, och framför allt är det KUL att spela!
Och det är därför jag spelar spel, för det ska vara kul...
Sen börjar jag tröttna på alla som säger MATRIX! till allt så fort nånting går i slowmotion.
Matrix uppfann inte SloMo, bara använder det för att man ska hinna se vad som händer.
Nu väntar jag spänt på Hidden And Dangerous.
Blir det hälften så bra som det verkar så kommer det regera.
1 Guest(s)