May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en förhandstitt på Unreal 2, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst förhandstitten eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]mr.klister@home.se[/email].)
July 3, 2001
Det här kommer bli fett! Ett spel man antagligen kommer att köpa.
Mer info, bilder och download på Epic Games Officiella Unreal 2 hemsida http://www.unreal2.com/
May 24, 2001
Jag kommer att bli imponerad först när jag ser det färdiga spelet.
Om motorn är lika "bra skriven" som den i Unreal kommer den gå i 10 fps oavsett dator.
Jag tror inte de gjort om hela motorn, och om de gjort det kommer spelet inte att släppas inom de närmaste åren. Det är ju Epic vi snackar om här, samma Epic som tog 5 år på sig att göra Unreal (inte konstigt iofs eftersom editorn var buggig som f-n).
February 11, 2001
April 9, 2001
On 2001-09-20 13:03, Donan Fear wrote:
Jag kommer att bli imponerad först när jag ser det färdiga spelet.
Om motorn är lika "bra skriven" som den i Unreal kommer den gå i 10 fps oavsett dator.
Jag tror inte de gjort om hela motorn, och om de gjort det kommer spelet inte att släppas inom de närmaste åren. Det är ju Epic vi snackar om här, samma Epic som tog 5 år på sig att göra Unreal (inte konstigt iofs eftersom editorn var buggig som f-n).
Du har alltså INTE sett den demofilm som visar 3d motorn?? :-/
August 28, 2001
Nej nej nej, det spelet kommer jag ALDRIG köpa! (om jag inte vinner på bingo eller nåt)
Spel som unreal suger fetast. Själv kommer jag att spara mina pengar till något mer REALISTISKT! Titta bara på unrealtournament... Vilket misslyckat spel!
Och sen har vi q3, det ända det spelet va bra för var att andra företag kunde köpa motorn och göra ett RIKTIGT spel av det.
Förrästen så kommer aldrig systemkravet ligga så högt... Det kommer vara spelbart på en 500mhz, 128mb ram och gf2 GTS! Det lovar jag.
Så det så!
June 8, 2001
On 2001-09-20 17:21, error wrote:
Nej nej nej, det spelet kommer jag ALDRIG köpa! (om jag inte vinner på bingo eller nåt)Spel som unreal suger fetast. Själv kommer jag att spara mina pengar till något mer REALISTISKT! Titta bara på unrealtournament... Vilket misslyckat spel!
Och sen har vi q3, det ända det spelet va bra för var att andra företag kunde köpa motorn och göra ett RIKTIGT spel av det.
Förrästen så kommer aldrig systemkravet ligga så högt... Det kommer vara spelbart på en 500mhz, 128mb ram och gf2 GTS! Det lovar jag.Så det så!
No offense men alla spel suger nog på din dator
Unreal tournament ett klassiskt spel som håller måttet än idag, finns en mycket stor skara trogna som fortfarande lirar och inväntar U2.
April 8, 2001
On 2001-09-20 19:18, Jadrax wrote:
Men altså Unreal Tournament är enligt mig ett av de bästa spel som gjorts. Och jag ser mycket fram emot U2. Overkliga spel är iallafall originella i jämförelse med spel som CS och strikeforce. Alla sådana spel ser exakt likadana ut.
Jag håller helt klart med dig.
September 18, 2001
September 5, 2001
August 28, 2001
On 2001-09-20 19:09, Calymar wrote:
On 2001-09-20 17:21, error wrote:
Nej nej nej, det spelet kommer jag ALDRIG köpa! (om jag inte vinner på bingo eller nåt)Spel som unreal suger fetast. Själv kommer jag att spara mina pengar till något mer REALISTISKT! Titta bara på unrealtournament... Vilket misslyckat spel!
Förrästen så kommer aldrig systemkravet ligga så högt... Det kommer vara spelbart på en 500mhz, 128mb ram och gf2 GTS! Det lovar jag.Så det så!
No offense men alla spel suger nog på din dator
Unreal tournament ett klassiskt spel som håller måttet än idag, finns en mycket stor skara trogna som fortfarande lirar och inväntar U2.
Nej, nu har du fel... Jag är spelanalytiker
1 Guest(s)