May 16, 2001
Nordichardware Gamers har skrivit en förhandstitt på Warcraft 3, och den här threaden startades i samband med den.
Tanken är att ni som läst förhandstitten eller bara är intresserade av spelet ska kunna utbyta tankar om det här. Enjoy! 😀
(Märk väl att det är SPELET som ska diskuteras här. Har ni frågor eller åsikter om själva artikeln, så kontakta gärna skribenten per e-mail här: [email]u1199@bodenonline.com[/email].)
December 23, 2000
Nu skummade jag bara förhandstitten, men det ser ut som om det kommer att vara en 3D-motor som driver spelet. Hoppas nu bara att min burk pallar med systemkraven (läs grafikkort) annars måste jag råna banken! 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-09-03 13:02 ]
September 2, 2001
Nja, om det där med blizzards relese datum så skall man ta allt från dom med en nypa salt, dom har en tendens att skjuta upp deras spel, så även med W3... Det var ju tänkt att det skulle komma i somras men man sköt på det, det har nu landat någon gång mars, april 2002...
Ni som oroade er över erat grafikkort, det blizzard säger är att det skall kräva en 3d accelerator ( Voodoo 2 style antar jag ). Och en p2 450. Alltså ungefär vad ett medelspel idag kräver...
Och om någon oroar er över känslan, så ta det lugnt, av alla filmer att döma har dom kvar all den gamla RTS känslan, fast, i hur mycket finare paket som helst
Som ni kanske märker är jag som på nålar inför det här spelet
August 14, 2001
September 7, 2001
1 Guest(s)