September 16, 2002
Eftersom betan (hoppas jag) snart drar igång nu, tänkte jag att vi kan posta våra karaktärer här.
Vi skriver vilken ras, klass, namn och på vilken server vi är.
På så sätt kan vi lägga till varandra på buddylisten om vi spelar på samma server som någon annan.
Att försöka få alla att spela på samma server, etc, kommer inte att fungera.
Exempel:
Kizo
Night Elf
Rogue
Test 7
Vad tycker ni?
Låter det som idioti, eller kommer ni skriva in er?
Edit:
Har man flera karaktärer kan man självklart skriva in dem alla.
December 10, 2001
Jag kan ju säga att jag inte kommer att spela med en gubbe. Kommer testa dom flesta rasernarn / klasserna. Bara spela upp dom till lvl10 kanske sen testa en ny. Tycker det känns onödigt att spela med en gubbe när den endå försvinner efter ~1 månad.
Fast i retail kommer jag nog köra NE Rogue som jag körde i US Open. Gillade spelstilen. Något jag inte kommer vara igen är präst. Var ju ruskigt tråkigt, tog mycket längre tid att lvl'a.
September 16, 2002
chippen wrote: jag kommer börja med att spela en
NE Hunter
server ?? i don't have a clue... hur vet man vad man ska välja för server egentligen??
Ta den som är närmast.
Sedan när du väl skapat en karaktär så vet du ju vart du spelar, och då är det inget problem att skriva det, eller hur? 🙂
Ingen idé att posta karaktärer innan, eftersom vi inte vet vilka nick som kommer vara tagna och vilka servrar som finns.
September 20, 2003
Wingdings (fantasilöst, eller hur?)
Human
Warlock
EN FINAL BETA 6 (PVP)
Jag kunde inte hålla mig länge nog för att komma på ett bra namn till min karaktär, och namngeneratorn verkade inte fungera just vid det tillfället. Nåja, jag heter ju åtminstone inte 1337kid eller nåt sånt.
December 25, 2000
NH|Mimer wrote: Tycker det känns onödigt att spela med en gubbe när den endå försvinner efter ~1 månad.
Här var vi optimistiska, jag skulle tro på 2 veckor 🙂
Ontopic: Skriver när jag börjat spela retail, har bara två lv 10;or som jag leker lite med, har fått nog av lv 1-30 i USBeta och Koreabeta
2 Guest(s)