March 23, 2004
Jag är bara på lvl 6. Kan inte spela längre än någon timme i streck för då hoppar det antingen ut med felmeddelandet The memory could not be "read". Eller så hänger sig datorn och skärmen får för sig att se ut såhär.
July 9, 2003
Hellspawn79 wrote: Oki...här kommer en mycket dum fråga.
Vad skall man skriva i chatfönstret för att det skall bli en fråga som alla ser?
När jag försöker skriva nu så verkar det som om bara de som är i närheten kan se frågan...
är lite frustrerande...:(
Vet inte men det enda du behöver är att markera någon och skriva "/fart" sen brukar det mesta lösa sig... 😉
July 3, 2003
Hellspawn79 wrote: Oki...här kommer en mycket dum fråga.
Vad skall man skriva i chatfönstret för att det skall bli en fråga som alla ser?
När jag försöker skriva nu så verkar det som om bara de som är i närheten kan se frågan...
är lite frustrerande...:(
När du har chatfönstret öppet så får du välja vilken kanal du vill prata i för att rätt personer ska se.
med vanliga "/say" (standard) så ser dom närmaste.
"/1" - Kanal 1 (oftast general)
"/2" - Kanal 2 (oftast trade)
"/3" - Kanal 3 (oftast LocalDefence)
"/4" - Kanal 4 (oftast LookingFoorGroup)
Vilken kanal som är vad ser du när du kommer till ett nytt område i chatfönstret.
Ulruf
Tauren
Shaman
EN FINAL BETA 6 (PvP)
Voodoo
Undead
Warrior
EN FINAL BETA 7 (PvP)
July 3, 2003
abishai wrote: [quote=richardb]Är det någon annan än jag som har problemet med att spelet kraschar till windows med felmeddelandet: The memory could not be "read" eller The memory could not be "written"?
brorsan får något sånt med minnet också, inget han listat ut vad det är.
Vad har ni för minnen ? Om ni har Corsair minnen så ge dom en skvätt extra spänning (2,8V mår dom bra av).
September 16, 2002
abishai wrote: [quote=richardb]Är det någon annan än jag som har problemet med att spelet kraschar till windows med felmeddelandet: The memory could not be "read" eller The memory could not be "written"?
brorsan får något sånt med minnet också, inget han listat ut vad det är.
Kontakta deras Technical Support, det är ju precis sånt där de vill ha reda på för att lösa det. Det är en beta.
April 20, 2002
Gud vad jag börjar bli avundsjuk på er.
Vill också spela...:P
Blir att köpa det snart.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)