March 2, 2005
Guufi wrote: Men herregud slappna av.
Det är bara ett fåtal som har sett buggarna samt att de flesta ställer boxen/nätaggregatet så att ingen luft strömmar igenom och därför blir prylarna överhettade.
tror du det går bra om ja ställer mitt xbox på tvhyllan? alltså, under tvn finns 2 hyllor som e gjorda för att ha dvd å sånt där.. tror du det blir överhelttat om ja tar väck dvdn och och allting och enbart ha 360 där? kompisen skaffade det igår fy fan vad najs de var :eye:
October 28, 2002
Well, det är mer du måste tänka på!
Xbox360 tillverkas i Asien och där är Sars väldigt vanligt. Du kan faktiskt smittas av den dödliga sjukdomen bara genom att öppna lådan!
Har du otur har dessutom en fågel smygit sig in där och smittar dig med fågelinfluensan direkt!
Dessutom tror man att strålningen från Xboxen kan orsaka cancer.
March 2, 2005
This gaming will be the death of me :cy: hehe nej skojja bara... hmm jo om ja har sån otur så får jag väl ha sån otur.. tänker man så får man stänga sig inne i ett rum med inga fönster, INGET! men inte ens det hjälper eftersom att det kommer strålningar från byggnade. ja de e sant, tegel och trä ger ifrån sig strålningar hela tiden (kemi, fysik ) så idag är i princip ALLT skadligt.. just the way it is...
October 14, 2002
N1ko wrote: This gaming will be the death of me :cy: hehe nej skojja bara... hmm jo om ja har sån otur så får jag väl ha sån otur.. tänker man så får man stänga sig inne i ett rum med inga fönster, INGET! men inte ens det hjälper eftersom att det kommer strålningar från byggnade. ja de e sant, tegel och trä ger ifrån sig strålningar hela tiden (kemi, fysik ) så idag är i princip ALLT skadligt.. just the way it is...
oooooook.......
December 25, 2000
N1ko wrote: oooooooooook kanske nästa gång kanske du inte behöver svara? oooooooooook? eller fattar du inte? oooooooook?
Vad är nu detta? Jag kan hålla med om att oizo;s inlägg kan räknas som onödigt men ditt tar verkligen priset. Det är nästan ett personligt angrepp vilket är mycket värre än ett onödigt inlägg.
Håll er till tråden eller se fram emot en ny fin titel i stil med "Varnad" eller "Bannlyst".
1 Guest(s)