December 26, 2001
läs artikeln på : http://cube.ign.com/articles/6.....275p1.html
[Image Can Not Be Found]
January 13, 2004
December 25, 2000
Delph1 wrote: Yikes, didn't see that coming.
Ska bli intressant detta. Som sagt, N64s kontroll var ju inte helt normal heller när den kom.
//Andreas
N64 kontrollen var bra tills man använt den i typ två veckor då styrpinnen blivit sladdrig. Fast ligger på frontlinjen av innovation så får man vara beredd på lite problem ibland.
Ska bli mycket intressant detta som deplh1 säger, ska nog stå och köa för att köpa en spelkonsol för första gången i mitt liv. Revolution ^_^
September 16, 2002
Jag väntar spänt på revolutionen! Förboka? Absolut!
Tänk alla annorlunda spel!
Tidigare har jag bara haft dåliga erfarenheter av tilt-funktion, men eftersom det är Nintendo och det är deras huvudkontroll och inte bara en cool addon, så är jag säker på att den kommer fungera mycket bra, förutsatt att man köper orginal och inte skräpgrejer.
Jag vill ha!
January 9, 2004
Kizo wrote: Tänk alla annorlunda spel!
ja Jippi. 20 nya Mario (med polare) på ingång. Och låt oss inte glömma de efterlängtade Pokemon spelen.
Nej tack till revolution 😉
men hankontrollen ser grym ut. Dock så ser den lite plastig och speciellt hållbar ut. Men vi får väl se helt enkelt.
November 27, 2003
GurkGager wrote: [quote=Kizo]Tänk alla annorlunda spel!
ja Jippi. 20 nya Mario (med polare) på ingång. Och låt oss inte glömma de efterlängtade Pokemon spelen.
Nej tack till revolution 😉
men hankontrollen ser grym ut. Dock så ser den lite plastig och speciellt hållbar ut. Men vi får väl se helt enkelt.
Du borde läsa på lite om vad som skall komma 😛
//Andreas
October 18, 2004
Kizo wrote: [quote=Delph1]Du borde läsa på lite om vad som skall komma 😛
//Andreas
Och tänk när Japanesarna börjar klura på sina vrickade idéer!
...Som vi givetvis inte kommer få ta del av i USA eller Europa. 🙁
Om det är en bra ide så tror jag att hela världen kommer få ta del av den.
Sen är det ju klart att lite mindre bra ideer inte kommer utanför japan.
April 10, 2003
Synt4x_3rr0r wrote: [quote=Kizo][quote=Delph1]Du borde läsa på lite om vad som skall komma 😛
//Andreas
Och tänk när Japanesarna börjar klura på sina vrickade idéer!
...Som vi givetvis inte kommer få ta del av i USA eller Europa. 🙁
Om det är en bra ide så tror jag att hela världen kommer få ta del av den.
Sen är det ju klart att lite mindre bra ideer inte kommer utanför japan.
Har funnits bra spel som inte lämnat japan förr så men man kan alltid hoppas.
November 27, 2003
Synt4x_3rr0r wrote: Jo men om det är en bra ide som dom även tror kan gå bra i resten av världen så kommer det ju komma 😀
Det gör det oftast, men många gånger är det ganska coola idéer som tyvärr är starkt nischade för den japanska marknaden, som de sen tror inte kommer gå hem i resten av världen. 🙁
//Andreas
1 Guest(s)