October 28, 2004
Xbox for life!!!! Microsoft Ă€ger allt!! LĂNGE LEVE BILL GATES, (visserligen inte han som skapade xbox men han Ă€r Ă€garen till företaget) :eye:
1: Microsoft - Halo
2: Nintendo - Zelda
3: Playstation2 - Final fantasy
4: Dreamcast - kan inte sÀga ett enda bra spel eftersom det inte finns nÄgra bra spel
Ni mÄste testa LANa med xbox.. mycket roligare Àn ex spela cs pÄ datorn...Och Halo Àr nog det bÀsta spelet som nÄgonsin kommit ut, tÀtt efter diablo
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen vÀrt att lyssna pÄ!
March 10, 2003
CS.. Àr inte sÄ skoj faktiskt. Finns roligare spel. Halo fungerar utmÀrkt till PC (slipper splitcreen t.o.m.).
DreamCast hade ju massa bra spel SoulCalibur var iof det bÀsta fighting iret
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
March 10, 2003
http://www.gc-linux.org/ - GameCube
http://www.xbox-linux.org/ - Xbox
http://playstation2-linux.com/ - Ps2
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
June 3, 2001
fastbullit wrote: hur fan kan man nÄgonsin ens tÀnka pÄ att rösta för xbox, sÀmre spelkonsol finns ju inte idag!!
Har du vaknat pÄ fel sida eller? :bgrin:
macrus wrote: Microsoft, för XBOX fungerar sÄ jÀvulskt bra till allting efter man har chippat det.
WORD!
Tallji wrote: Nintendo Àr för 8 Äriga flickor som tycker super mario Àr söt..
Tycker det finns iofs nÀstan lika mycket spel till xbox som det finns till nintendo (gamecube) nuförtiden..
HAHA!
Sant men Super Mario Bros 1 var och Àr fortfarande en höjdare.
Namnet "Mario" kommer förövrigt frÄn en stÀdare som jobbade pÄ Nintendo och sÄg ut som spelgubben.
Japp, och nu börjar riktigt bra spel komma.
Lite sent pÄtÀnkt men jaja..
Tallji wrote: Xbox for life!!!! Microsoft Ă€ger allt!! LĂNGE LEVE BILL GATES, (visserligen inte han som skapade xbox men han Ă€r Ă€garen till företaget) :eye:
Ă
ÄÄÄ.. dÀr hÄller jag nog med.
Jag hade svÄrighet att vÀlja mellan en PS2 och Xboxen.
Till sist blev det Xbox och jag har inte Ă„ngrat mig Ă€n. đ
Jag tycker lÀtt att Need for speed Underground 2 Àr bra mycket bÀttre till Xbox Àn till PC.
Och till sist... HALO 2 Àr roligare Àn Half-Life 2 enligt mig iallafall.
Det slÄr det med hÀstlÀngder.
Har kommit fram till att jag Ă€r bĂ€ttre i FPS-spel till Xboxen Ă€n till PC:n nu nĂ€r jag har lĂ€rt mig styra siktet. đ
February 12, 2002
Kizo wrote: [quote=Tallji]4: Dreamcast - kan inte sÀga ett enda bra spel eftersom det inte finns nÄgra bra spel
Vad snackar du för skit?
Tallji, villken vÀrld lever du i?
Stackars din x-box om inte dreamcast hade funnits. Vem hade de dÄ "lÄnat" idéer ifrÄn? Microsoft har ju snott massor frÄn segas dreamcast. Kontrollerna Àr ju nÀra pÄ en total rippof, mÄnga av de grundlÀggande funktionerna.. (som att man kan ha linux pÄ bÀgge :banghead: ), en massa sÄnna dÀr stilicerade smÄsaker som skapar kÀnsla Ä massor av dreamcast spel har portats till x-box.
November 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Kizo][quote=Tallji]4: Dreamcast - kan inte sÀga ett enda bra spel eftersom det inte finns nÄgra bra spel
Vad snackar du för skit?
Tallji, villken vÀrld lever du i?
Stackars din x-box om inte dreamcast hade funnits. Vem hade de dÄ "lÄnat" idéer ifrÄn? Microsoft har ju snott massor frÄn segas dreamcast. Kontrollerna Àr ju nÀra pÄ en total rippof, mÄnga av de grundlÀggande funktionerna.. (som att man kan ha linux pÄ bÀgge :banghead: ), en massa sÄnna dÀr stilicerade smÄsaker som skapar kÀnsla Ä massor av dreamcast spel har portats till x-box.
Att man kan ha linux pĂ„ bĂ€gge Ă€r nog inget vare sig sega eller microsoft planerat đ
I övrigt hÄller jag med.
January 14, 2002
nintendo.. mer SPELGLĂDJE i spel har jag aldrig varit med om.. struntar i om grafiken pĂ„ 8-bitars inte "uppfyller" kraven för mĂ„nga i dag som bara kollar pĂ„ grafiken i ett spel, ett spel ska vara kul att spela som jag upplever att nintendo Ă€r bĂ€st pĂ„.
(sen att man fÄr flashbacks frÄn sin tidiga barndom nÀr man satt dÀr med 8-bitars spelar in för min del med)
1 Guest(s)