November 27, 2003
Jag antar att du menar NFS och inte NSF 😉
Det går att konvertera till NFS format men inte tillbaka så vitt jag vet.
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/.....mpditt.exe
//Andreas
January 15, 2004
Jag gissar på att han verkligen menar NSF, med tanke på avataren. 😛
Här finns en massa NSF-filer:
Zophar
Jag skrev en metod för att konvertera i den andra tråden som blev låst, men det kanske finns bättre sätt som sagt.
September 29, 2005
Gulzebra wrote: Jag gissar på att han verkligen menar NSF, med tanke på avataren. 😛
ZopharJag skrev en metod för att konvertera i den andra tråden som blev låst, men det kanske finns bättre sätt som sagt.
Tack så mycket för länken. Har varit där förut... Det är bara det att jag vill ha över dessa te mp3 eller wave... Men jag ska ta o testa med ditt förslag.
Tack så mycket.
January 15, 2004
ene wrote: [quote=Gulzebra]Jag gissar på att han verkligen menar NSF, med tanke på avataren. 😛
ZopharJag skrev en metod för att konvertera i den andra tråden som blev låst, men det kanske finns bättre sätt som sagt.
Tack så mycket för länken. Har varit där förut... Det är bara det att jag vill ha över dessa te mp3 eller wave... Men jag ska ta o testa med ditt förslag.
Tack så mycket.
Inga problem. Länken där var ju mest för att visa exempel på NSF-filer. Jag skrev ju en liten förklaring i andra tråden med en vettigare länk annars:
Du kan ju installera den här plug-inen i Winamp:
NotSoFatso
och köra en Disk Write (Options->Preferences...->Output->Nullsoft Disk Writer plug-in, och välj configure och bestäm vart filen ska hamna) så får du en wav-fil, men man kan inte spela in bara ett spår i filen separat, den går vidare tills du trycker stopp. Det är ju bara att använda en editor sen och klippa ut det du vill ha i och för sig.
Finns säkert smidigare sätt, men det här funkar ju.
Hoppas du förstår vad jag menar. Om det bara är en engångsgrej så kan jag konvertera åt dig om du vill.
September 29, 2005
NotSoFatso
och köra en Disk Write (Options->Preferences...->Output->Nullsoft Disk Writer plug-in, och välj configure och bestäm vart filen ska hamna) så får du en wav-fil, men man kan inte spela in bara ett spår i filen separat, den går vidare tills du trycker stopp. Det är ju bara att använda en editor sen och klippa ut det du vill ha i och för sig.
Finns säkert smidigare sätt, men det här funkar ju.Hoppas du förstår vad jag menar. Om det bara är en engångsgrej så kan jag konvertera åt dig om du vill.
Jo, jag förstår hur du menar med att jag behöver ladda ner pluginen Notsofatso till winamp, men behöver jag ladda ner nullsoft diskwriter pluginen också? Eller finns den redan me i winamp? Tycker om att mixa musik så musik redigeringsprogram program har jag...
😀
January 15, 2004
ene wrote:
NotSoFatso
Finns säkert smidigare sätt, men det här funkar ju.Hoppas du förstår vad jag menar. Om det bara är en engångsgrej så kan jag konvertera åt dig om du vill.
Jo, jag förstår hur du menar med att jag behöver ladda ner pluginen Notsofatso till winamp, men behöver jag ladda ner nullsoft diskwriter pluginen också? Eller finns den redan me i winamp? Tycker om att mixa musik så musik redigeringsprogram program har jag...
😀
Nejdå, den ska följa med. Jag skrev hur du ska göra för att använda det: Options->Preferences...->Output->Nullsoft Disk Writer plug-in, och välj configure och bestäm vart filen ska hamna
January 15, 2004
ene wrote: Jag har testat med notsofatso. Men det blir error o winamp stängs ner. jag lyckas inte. Hur i h***la g****la h**lv***te ska man få en nsf fil omgjord te en fungerande wav fil!!
ger snart upp. trodde inte det skulle vara så irriterande krångligt. För det ska ju gå.
Är det bara en engångsgrej så kan jag fixa det. Säg bara vilket spel och vilken del du ska ha.
1 Guest(s)