May 19, 2003
Jag tycker att Doom 3 är helt ok. Det var snyggt, och man vart mycket rädd. VIsst, var kanske lite överdrivet mörkt, men om det inte vart det kunde dom ju inte gömma monster mm.
Json_81, det finns mods som gör att du kan få ficklampan på när du använder alla vapen, så slipper man ändra hela tiden.
Synd att det vart så mycket slakt i slutet av spelet, det skulle ha vart mer lugnt och mer läskigt. Längre fram så vet man ju vad som händer hela tiden, och man blir just inge rädd.
Men jag tycker om det, roligt att spela det.
July 10, 2003
Json_81 wrote: Jag tyckte inte det var någon höjdare.
Känns inte som doom att behöva smyga runt i mörker o det här skitet med behöva lysa på monstret, byta till vapnet o skjuta i blindo, sen kolla igen med ficklampan e bara löjligt.
Fast det kanske blir bättre senare i spelet?
Det SKA ju vara mörkt, lixom det som är meningen, man lär sig hantera ficklampan och vapnen ihop bättre ju mer du spelar 🙂 tycker det är jävligt roligt.. och äckligt, och kommer inte sluta spela förräns jag varvat det 😉
November 4, 2003
Json_81 wrote: Jag tyckte inte det var någon höjdare.
Känns inte som doom att behöva smyga runt i mörker o det här skitet med behöva lysa på monstret, byta till vapnet o skjuta i blindo, sen kolla igen med ficklampan e bara löjligt.
Fast det kanske blir bättre senare i spelet?
de blir mycke bättre
när du har kört halva spelet typ så e de mkt ljusare övarallt, fast såklart måste du andvända ficklampa ibland då ochså
jaja ägande spel 😀
July 10, 2003
ViperBoyy wrote: P4 1,9GHz , 512MB RDRAM 400Mhz , ATI Radeon 9800SE AIW 128MB 256-Bit 380/680 4Pipelines @ Med = Fin Fint , High = Lagg när dörrar öppnas , Low = har inte testat , kör altså på med..fint de me o inge lagg
Lagg? :bgrin: säker på att det inte är hack då? 😉
March 20, 2003
"I've heard some people complaining about how dark Doom 3 is. Well, if you're playing it in the middle of the day, in broad daylight, like a PUSSY, then yeah, it'll seem a bit dark. Screen glare and all.
But if you play it in the pitch black, with no other source of light or sound in your entire living quarters... well my friend, then that shit is atmospheric.
I mean it's not like id software said "oh shit... our graphics kind of suck. Let's cover it up with some darkness". No, it's supposed to be that way. You're on fucking MARS in a space station that has just been massacred by the depths of HELL."
November 4, 2003
SoulBurn wrote: [quote=ViperBoyy]P4 1,9GHz , 512MB RDRAM 400Mhz , ATI Radeon 9800SE AIW 128MB 256-Bit 380/680 4Pipelines @ Med = Fin Fint , High = Lagg när dörrar öppnas , Low = har inte testat , kör altså på med..fint de me o inge lagg
Lagg? :bgrin: säker på att det inte är hack då? 😉
sak samma... nästan :hrm: :bgrin:
jag är en ingen Pussy som inte kör me lampa alls..tar bara fram plasma gun o sprayar allt jag ser
November 6, 2001
Pim_ wrote: "I've heard some people complaining about how dark Doom 3 is. Well, if you're playing it in the middle of the day, in broad daylight, like a PUSSY, then yeah, it'll seem a bit dark. Screen glare and all.
But if you play it in the pitch black, with no other source of light or sound in your entire living quarters... well my friend, then that shit is atmospheric.
I mean it's not like id software said "oh shit... our graphics kind of suck. Let's cover it up with some darkness". No, it's supposed to be that way. You're on fucking MARS in a space station that has just been massacred by the depths of HELL."
Fler som läser CAD, ser jag --v
4 Guest(s)