August 11, 2002
well, för er som inte ser det som omöjligt att det finns silvertejp på Mars: http://ducttape.glenmurphy.com/
November 4, 2003
Zelog wrote: Ska man kunna hålla ett plasmagevär med båda händer och samtidigt lysa med ficklampa?
Munnen? 😀
testade de där Decttape lr va de hette förut o de sög..går bara att ha med shotgun och machinegun o sen så e de bara en liten rund sak..sämst iaf..
någon som vet ifall man kan ändra i nån config skit satt man kan fixa lita roliga saker..vill fixa satt Chaingun kan ha 1000skott och typ 5000 i ammo...:D så man kan leka terminator i helvetet :bgrin: kollade i config.cfg typ o där kunde man inte göra de iaf...går de lr inte?
November 22, 2001
Zelog wrote: På tal om ficklampa. Frågan är ju alltid hur verkligt spelet ska vara.
Ska man kunna hålla ett plasmagevär med båda händer och samtidigt lysa med ficklampa?
Men å andra sidan, ska man kunna springa runt på mars med ett plasmagevär?Real vs. Real?
Tja, det är väl inte direkt ovanligt med vapen som har en ficklampa på?
Och att tejpa fast en är väl inte direkt svårt heller.
Hade det gått hade jag kunnat köpa mörkret.
November 4, 2003
mAniAk- wrote: Hur långt har ni kommit då? Själv dödade jag precis "Guardian" och är tillbaka från helvetet.
Delta Labs 2 - Sector 2, tror jag...lr nått sånt iaf 😛 , ja e fast vid artifact rummet typ nära de e 2dörrar som kräver koder..orka kolla igenom alla pda 😀 weiwie kand u hjälpa mig Maniak..va e koderna 😮
October 27, 2001
mAniAk- wrote: *spoilervarning*
Hur långt har ni kommit då? Själv dödade jag precis "Guardian" och är tillbaka från helvetet.
*spoilervarning*
Jag klarade det för ett bra tag sedan.
Ganska långt spel, men efter ett ta blev det drygt med samma monster och liknande miljöer.
February 11, 2003
hmm alltså min dator ser ni i sign och jag verkar vara en som har lägst fps i som lirar Doom3 jag har alltså fårn 15 till 40 ibland kan den gå upp till 60.. datorn är nyformaterad och har alla uppdateringar, har provat med en rad olika drivers för graffet blandannat doom3 beta drivisarna.. nån som vet vad det är som kan vara fel,, och då spelar jag på low
January 21, 2002
jag har spelat till alpha labs på high 😀
men har inte blivit riktigt skrämd än.
på 3 ställen har jag blivit type när man kollar pda så kommer en zombie 😛 shiiiiiiiit 8)
föresten jag e på alpha labs och man behöver hitta nån williams pda hur ska jag göra har letat över allt man snacka först med en sårad marine.
December 31, 2001
Hatar oxå det ständiga mörkret som finns i spelet.
Lampan man har kötes nog på ikea för 10 kr eftersom den lyser enbart upp en liten fläck i mitten och inget runt om.
Hur kommer det sig att 99% av alla lampor är trasiga ?
Helvetets avkommor går ju inte runt och slår sönder lampir direckt.
Och hela iden med den där fjantiga lilla mini datorn och deras små röstmedelande suger. Orka sitta och lyssna igenom all sådan skit för att få lite info om hur man ska öppna vissa förvarings ställen.
Monstrena och atmosfären var dock grymma dock så är det för mörkt så det blir tråkigt på det sättet.
Slutade spela efter 2-3 tim, Doom 2 var enormt mycket roligare när det kom.
November 29, 2001
hmm har precis kommit till Hell och måste flika in:
JÄVLAR I DET VAD JAG HATAR NÄR MAN FÖRLORAR ALLA VAPEN I ETT SPEL
här har jag snålat på BFG och bazooka ammo o så bara försvinner allt
gaaah
personligen tycker jag om spelet
inte för att det rent spelmekaniskt eller tekniskt är något superimponerande som så utan för att stämningen är så jäkla bra
lirar i 1280x1024, Ultra Quality, 4x AF, ingen AA, flyter ganska jämnt i 60 fps
October 25, 2003
kutlo wrote: Jau.. Klarar era dator av spelet ? Jag kör på Medium och har 60Fps (vsync on) kan går ner till 30 fps ibland.
Kör på high med 4x AA @ 1280x1024.
Funkar mer eller mindre smärtfritt, kan bli nån enstaka drop nån gång, men det är inte ofta.
P4C 2,8, 1024MB PC2700, Hercules 9800Pro 378/675@400.5/720 (kör med den klocken hela tiden, har haft den i 8 månader nu, vill jag köra 3DMark nångång så är den bra mycket högre)
October 25, 2003
Elle wrote: hmm alltså min dator ser ni i sign och jag verkar vara en som har lägst fps i som lirar Doom3 jag har alltså fårn 15 till 40 ibland kan den gå upp till 60.. datorn är nyformaterad och har alla uppdateringar, har provat med en rad olika drivers för graffet blandannat doom3 beta drivisarna.. nån som vet vad det är som kan vara fel,, och då spelar jag på low
Chipsetdrivers?
Det brukar folk glömma, och då går det åt heeeeeeelvete 😉
2 Guest(s)