March 20, 2001
Kolla den hära filen så förstår ni vad jag menar !!
June 17, 2001
Det är såååå gay med cheaters, men det är fet lamt när man blir anklagad för det.
Jag var inne på en server precis där dom fick gör sig att jag cheatade. Jag sa åt dom att följa mig med locked chasecam, men dom hade fått det för sig och alla i mitt lag stog bara och sköt på mig när jag skulle skuta. Klent störigt. FF var av så jag dog inte, men jag kunde ju inte skuta. Så till alla er som har fått för er att ni har sett att en kille cheatar, kolla för f*n upp läget först innan ni yttrar er. Jag kan hålla med om att det gick extra bra, men det var 16 st i moståndar laget och alla CT sprang nere i tunnlen och då var det inte så svårt för mig att knäppa dom med AWP. Grrr.... J*v*a idioter!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 30, 2001
On 2001-10-18 17:02, Waco wrote:
nää... menar du.. man jag tror inte att du ska tjatta på valve om PB dom har inget med det att göra !!
har du inte hört.... valves fel att pb är nere.... pb-crew sa att enda sättet att få pb bättre i detta läget vara att bygga in det direkt i hl.... mot en avgift förstås... valve vägrade.
pb lades ner.... får bara hoppas att valve fattar vad de sa nej till och reparerar skadan
May 15, 2001
October 8, 2001
Grejjen e att så många har blivigt blinda på spelen dom spelar, dom som spelar Q3 många av dom typ vill inte spela nått annat dom säger bara "det suger jag spelar Q3" lika så med många CS spelare, man måste utvidga lite,
CS känns som sagt lite gammalt nu, quake3 kändes gammalt när det kom.
March 20, 2001
On 2001-10-18 18:43, Roughack wrote:
nää... menar du.. man jag tror inte att du ska tjatta på valve om PB dom har inget med det att göra !!har du inte hört.... valves fel att pb är nere.... pb-crew sa att enda sättet att få pb bättre i detta läget vara att bygga in det direkt i hl.... mot en avgift förstås... valve vägrade.
pb lades ner.... får bara hoppas att valve fattar vad de sa nej till och reparerar skadan
nu är det så att valve slutade skicka information till pb-crew... men det kan dom ju för fan inte hålla ¨på med helatiden... dom måste ju få utveckla nya spel... så man kan fan inte skylla på valve för att pb-crew la ner PB !! sen så spelar det ju ingen roll om man har pb... det går att köar alla fusk ändå, bara man hittat dom rätta !
September 16, 2001
On 2001-10-19 21:28, Waco wrote:
On 2001-10-18 18:43, Roughack wrote:
nää... menar du.. man jag tror inte att du ska tjatta på valve om PB dom har inget med det att göra !!har du inte hört.... valves fel att pb är nere.... pb-crew sa att enda sättet att få pb bättre i detta läget vara att bygga in det direkt i hl.... mot en avgift förstås... valve vägrade.
pb lades ner.... får bara hoppas att valve fattar vad de sa nej till och reparerar skadannu är det så att valve slutade skicka information till pb-crew... men det kan dom ju för fan inte hålla ¨på med helatiden... dom måste ju få utveckla nya spel... så man kan fan inte skylla på valve för att pb-crew la ner PB !! sen så spelar det ju ingen roll om man har pb... det går att köar alla fusk ändå, bara man hittat dom rätta !
Några lama j**lar i min klass fuskar, det finns ju miljontals med "pb-hack" och liknande, skitstörande...
September 7, 2001
1 Guest(s)