October 8, 2001
kolla http://www.psxcare.com för information.
June 22, 2002
June 22, 2002
eftersom det inte sitter 120gb diskar i xbox lär det varit att han hade en pc-disk i boxen. så det kanske går på något vis. det finns ju förstås en risk att man pajjar hårddisken fullständigt och det är ganska troligt att man inte kan använda disken i en pc igen. men jag är inte helt 100...
August 16, 2002
Skruven wrote: Jag hörde om en nisse som hade en 120gb hd i en XBOX.. elelr så var det att han hade en 120gb XBOX hd i sin dator... nått sånt var det.. =)
heh... en kille som heter nisse i min klass HAR en 120 gb hd i sin xbox... fast då måste man löda ett chip i sin xbox
June 29, 2002
keffing wrote: [quote=Skruven]Jag hörde om en nisse som hade en 120gb hd i en XBOX.. elelr så var det att han hade en 120gb XBOX hd i sin dator... nått sånt var det.. =)
heh... en kille som heter nisse i min klass HAR en 120 gb hd i sin xbox... fast då måste man löda ett chip i sin xbox
hehe.. kanske är samma nisse då =)
hörde oxå att man var tvungen å ha nått fiint chip..
April 18, 2001
Man måste ha en annan bios vilket kan fås genom att flasha den vanliga biosen (krävs ett modchip för det) eller genom att ha ett modchip som håller den extra biosen. Sen funkar det att köra med andra hd's (samma som för PC fast annat filsystem).
Väntar på att få mina modchip idag så snart har man en fin divx maskin 😀
1 Guest(s)