December 29, 2004
Hej!
Har du alltid varit sugen på ett spel som är lite större än vanliga FPS, som tar mer än 32 maxspelare? Då kanske planetside är något för dig.
[Image Can Not Be Found]
Allt du ser på bilden är vanliga spelare, det finns ingen AI i princip i spelet.
Jag tycker ni definitivt ska ta en titt på den hära filmen som gjorts av en kille som kallas "MacroPolo", den är helt enkelt suverän.
PS_AD_LARGE.wmv - (16mb WinMedia Player 10 required)
PS_AD_SMALL.wmv - (8mb WinMedia Player 10 required)
För att testa Planetside helt gratis i 7 dagar så ta en titt på hur ni ska göra här :http://www.marcopolo.me.uk/PS_AD.html.
obs! Planetside har en väldigt hög inlärningskurva, så jag rekomenderar att ni testar allt vid "Virtual Reality Practice Range" eller vad det heter inne i spelet. Det finns en server i Europa som har allt från 500-1000 spelare under kvällarna och den kallas "Werner", spela på den.
Ett suveränt sätt att komma in snabbt i spelet är att gå med i en bra outfit (clan/guild). Acceptera inte vilken invite som helst, utan sök efter en outfit med trevliga människor som passar din spelstil.
Har ni frågor så posta dom här eller sök up mig i spelet. Jag spelar på "Kman3" eller min alt. "Kman4".
Tack för visat intresse!
Kman3, Staff Captain i Nordic Assault.
May 19, 2003
Uhm, världens sämsta navigering på sony sidorna och deras "station". Får väl se om jag får igång skiten sen.
EDIT: Blä, orkar inte med skiten nu. Sidor som inte kan visas, fel "information" mm... tur att man inte missar något speciellt, har ju inte hört gott om detta spela så att säga. *startar Eve Online*
September 20, 2003
Har både PlanetSide och Core Combat, har "prenumererat" i ett par månader fastän jag haft spelet rätt länge. Jag tycker att det är ett jävligt bra spel.
Till skillnad från vad Death On Wings säger så ligger iallafall min ping runt 70 när jag är inne där och spelar. ~90 när det är episka strider runtomkring mig.
December 30, 2004
Du måste ha spelat på dom amerikanska servrarna "Death on Wings".
Jag har kört Planetside i lite över ett år med en 512k lina, jag ligger på 40-60 ms mest hela tiden. Inga ping problem what so ever.
Planetside är sjukt bra faktiskt. Det finns något för alla som gillar FPS.
Teamplay, solo action, inomhus, utomhus, hoppa från transportflygplan med en 10-mans squad och anfalla ett torn från taket. Det finns allt 😀
April 20, 2002
Hittade ingenstans på sidan vad det kostade i månaden att spela.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 29, 2004
Etheral wrote: jag får ju ingen kod av den där sidan 🙁
Är du på http://cmt.ubisoft.fr/planetsi.....e_pcgamer/ ?
Om du ändå inte får det och funka skicka mig ett PM så löser vi det.
December 3, 2004
Spelat rätt så länge jag också, spelade över 1år med en klan från Kalifornien i Usa, la dock av för 6mån sen. Kostar ju en hundring/månaden 🙁
Men kul var det! KAn inte ens räkna alla nätter jag suttit uppe!
Synd bara att det är så ont om svenskar, även på Werner.
Har dock CoreCombat kvar liggandes på hyllan.
Men kan säga att jag spenderade de sista månaderna i en BFR, fyfan vilka robotar. Aldrig haft så kul i ett spel som med dom 😀
2 Guest(s)