October 1, 2001
Tackar allihop =)
Tobiazzz wrote: Ser fan riktigt snyggt ut 😀
Hur har ni gjort det?
Hur lång tid har ni hållit på?
Hur många är ni som arbetar med det?O kommer det vara gratis???
(Orkar inte läsa på er sida... tycker den var lite smårörig :D)
Jag har använt programmet Dark Basic Pro. Inget wysiwyg program men betydligt lättare att programmera än C++.
Jag började smått på det i somras men det tog sin tid innan jag hade tid att jobba ofta med det. Jobbar nu fulltid med TML.
Jag gör allt förutom musik, ljud å tal.
Det kommer att finnas att köpa på CD tilsammans med andra spel med samma huvudkaraktär (Pea-Guy). Kommer till sommaren nån gång.
Du är den första som klagat på sidan =) Jag ska ändra designen lite när jag är klar med TML. Då kanske du hittar bättre.
October 1, 2001
Tackar tackar =)
(mannen) wrote: 🙂 de ser jag fram emot En sommar till så kan du ju programera snyggare en ea games som gjorde Medal of honor 😛
____________Snygga bilder till spelet
också
keffing wrote: fint spel... du borde kanske adda lite mer grejer i landskaper, typ träd... såg lite... dött ut... kanske mindre områden men mer grejer...?
Det kommer träd å stenar sen, har även en brun. Har bara inte haft tid å modellera så mycket ännu. Jobbar på ett inn just nu.
October 1, 2001
tedde wrote: [quote=Dead Glory]Tackar tackar =) Snart är inte jag privat person heller utan startar ett företag till våren. Digital Awakening, har registrerat namnet.
Fräckt! Men hur är det med ekonomin.... typ om det kostar mycket att ha eget företag osv
Att ha ett enskilt företag kostar ingentig om du inte tjänar något. Dessutom så har jag A-kassa (lägsta nivån tack vare högskolestudier) iaf 9 månader i år. Har haft det ett tag redan, rätt bra inkomst ändå tycker jag =)
October 1, 2001
DBPro kostar $99,99. Finns en äldre version åxå men den tycker jag är föråldrad. Jag vann den nya med den gamla =)
Jag har lite länkar på min site under Information. Det finns ett demo att ladda hem även om det är lite buggigare än fullversionen. Jag håller till på RGT siten. Om du är hyffsad på engelska så finns det ett nybörjar board där. Det följer med hjälp å tutorials i demot å fullversionen som du kan använda för att lära dig. En klar fördel om du kan programmera lite i något annat språk.
Jag har ICQ men jag har inte tid å prata nuförtiden eftersom jag jobbar hårt med spelet just nu. Har en deadline å passa.
1 Guest(s)