December 3, 2003
Hej, jag har gjort ett flashspel som projektarbete i en flashkurs jag går.
Tänkte lägga upp den för allmän beskådning innan jag lämnar in spelet. Säga gärna till om ni hittar några buggar eller liknande.
Om nån som kör med 17" - 19" tft skulle kunna säga till mig var higscorelistan läggs om han kör med fullskärm på sidan är det snällt.
August 17, 2005
Gud va stressad man kan bli av såna här spel. Bra jobbat.
En liten bugg: när man dar gubben över siffrorna dyker det upp en textmarkör. Om man klickar där kan man fylla i den poäng man vill ha....
sen kanske det skulle heta little johnny and the circelsaws eftersom det inte finns några motorsågar i spelet.
December 3, 2003
Jo jag märkte det idag när jag vaknade, hela topplistan bestod av 9999999999, som tur var läste jag detta och förstod då direkt vad problemet var. Fixat och raderat fakepoängen, tack ska ni ha.
Sen jo jag vet att det inte är motorsågar men det låter mycket råare, circlesaws är inte lika fränt. Men men...
Att de bara studsar i 45graders vinkel, tja jag vill nog behålla det då det kanske blir för svårt om de studsar helt ologiskt.
Tack ska ni ha.
March 14, 2001
åäö kan du ju fixa i topplistan..
Sen går sågarna väldigt olika hastighet, ibland när man startar går väldigt många otroligt sakta för att sedan komma fler med lite högre fart, en annan gång går alla med en jävla fart från början.. Kanske ska vara så men reagerade på det iaf..
F.ö. lite små kul, som de flesta andra spela som dessa..
2 Guest(s)