January 26, 2003
antar att du spelat deus ex.
började spela det igen för nÄgra dar se och jag kan fan inte sluta
mycket bÀttre kan inte ett spel bli! (lÀngtar efter 2:an!)
ett annat jÀkligt roligt spel som jag Àr inne pÄ andra ggn Àr Postal 2, fattar inte varför alla sÄgar det spelet! visst det Àr kortlivat men det var Max Payne med....
hmm.....
Àh, orka skriva mer... cs aeger alla spel ÀndÄ!
January 26, 2003
oh shit! deus ex mÄste du prova...
man kommer ut frÄn "agent trÀningen"(?) och börjar jobba pÄ en byrÄ dÀr hans bror jobbar. Precis dÄ har man fÄtt reda pÄ var man kan hitta spridningen av "grey death" och JC Denton skickas ivÀg...
Ă€h fan de var jobbit....
man e typ en android skapad för 50 miljarder dollar, man kan uppgradera sig sjÀlv med sÀrskilda behÄllare, typ orka lyfta tyngre lÄdor, tÄl mera skott, heala sig sjÀlv osv. man kan sÀga att det Àr en blandning mellan fps, rpg, Àventyr.
Storyn Àndras hurvida du vÀljer att prata med npc's, finns hur mÄnga som helst att prata med och fÄ "sidouppdrag" och fÄ sina skillpoints. Skillsen anvÀnder man för att uppgradera accuracy till pickor, rifles osv. och dator för att bli en bÀttre hacker (allsÄ hacka sig in i mer komplicerade system och ha mer tid pÄ sig). +massa andra uppgraderingar.
som jag sa styrs storyn av DIG. Jag t.ex vÀgrade följa en order frÄn min boss, (han jag skulle döda lÀt sÄ trovÀrdig nÀr jag pratade med honom) sÄ nÀr jag kom hem till basen fick jag ingen bonus och bossen var inte lite förbannad. SÄ jag gick med terroristerna istÀllet! PÄ det sÀttet kan man fÄ tvÄ helt olika slut.
Deus Ex Ă€r en klar vinnare, visst det Ă€r inte ĂŒbersnyggt med vilken atmosfĂ€r! GĂ„ och köp nu!
1 Guest(s)