July 12, 2005
Har kollat runt lite granna och hittade detta spelet :bgrin:
HELLGATE LONDON
fansite: http://www.hellgatelondon.com/.....loads.html
ladda ner videon (3 olika finns 2 stycken är in games...vilken rulle allting går i ...helt otrolikt snabbt).
Är det någon som vet när den släpps?
Ser nästan ut som dom är färdiga med den nu!
:blink:
EDIT: Glömde tala om att det är en blandning mellan DIABLO och CS enligt dom själva.(det är alltså killarna bakom DIABLO 1 & 2 som öppnat eget numera som har gjort HELLGATE london,om nu någon undrar).
July 12, 2005
????? Nu förstår jag inte riktigt hur du menar , spelet har inte kommit ut ännu så det blir väl lite svårt att lira det då det inte finns nåt demo ännu som är släppt , inte vad jag känner till iallafal.
Men det kanske var så att du menar att det skulle vara HYPAT eller nåt, men kollar man på INGAMES videon så rullar det på rätt fort , men dom kanske hadde dom senaste datorerna på E3 mässan förra året..vad vet jag . Jag tyckte det såg låvande ut iallafall.Men smaken som baken ..den är som bekant delad.
March 10, 2003
Tyckte det såg ganska normalt ut i hastighet. Finns spel som är mycket snabbare på den biten.
Men helt klart ett intressant koncept, får se om det är något att ha den dagen det lanseras.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
2 Guest(s)