June 12, 2003
Och for oss som verkligen ar i USA... 😀
Jag ar har pa besok, men har ingen bra dator har. Spelet slapptes i stortsett igar runt landet. (3:e). Jag tanker inte spela spelet riktigt an , far bli nar jag kommer hem sen. Men jag tankte passa pa och kopa ett GF6800Ultra el GT.
Det mest intressanta med Staterna ar inte bara Doom3 utan Quakecon 2004.
Det roligaste dar blir att man far se de forsta filmerna fran Quake4. Jag missar premiaren i Sverige men jag far njuta av annat sa lange. Hall tummarna for att grafikkorten ar billigare har an i Svea.
Yo !
October 22, 2002
Whilfin wrote: http://www.amazon.com/exec/obi.....e-pictures - Om någon behöver! :bgrin:
lol nice 🙂
September 27, 2002
Jappse wrote: ganska onödigt att snacka om "när spelet släpps" tror att ca 70% av alla som skiver i detta inlägget har en olaglig kopia av Doom3 just nu,,
Möjligt men eftersom att inget warez snack är tilllåtet här på NH så har NH valt att förbjuda Doom3 snack.
Har varit samma "problem" när andra stor spel har "släpts" i USA tidigare.
November 9, 2001
Jaha då har man fått sitt ex av doom3 (jo man tackar cdon!!) en dag för tidigt! Har lirat några timmar och det flyter hyffsat med allt på high upplösning 1024 ca 40fps i snitt. Ett tips till de som har inhandlat en kopia titta i terminalen (teven) när monstrena kommer första gången! Välidgt coolt gjort! Helt klart en av de bättre spelen i år.
September 17, 2001
denstore wrote: [quote=ViperBoyy]enligt mig är det världens bästa spel för tillfället...snyggare en hl2 osv..får väll se hur de blir me Unreal Engine 3 sen då 😀 de e ju snyggast nu men de gills inte för de e långt ifrån klart
Vem vet om det är snyggare än HL2....;)
Precis ;)... dessutom tycker jag inte alls att spelet är så jävla snyggt, eller jo, men låt mig förklara. Modellerna i spelet är väldigt low-poly vilket inte alls är fint. Texturerna sitter inte korrekt och är ganska suddiga och "kantiga" oavsett vilken detaljnivå i spelet eller AA/AF-nivåer man använder sig av.
Kollar man på videofilmerna man sett på HL2 är samtliga modeller mkt bättre modellerade. Det ser ut som animerade filmer, men... va, snubben bakom skärmen kan röra sig!? Oj, det var visst in-game den där videon. Fysiken i spelet är ju dessutom helt underbar (inte för att jag testat, men iaf :roll:)
Nåja, fler spel som Doom 3 vill jag se, och absolut fler spel byggda på D3-motorn!
November 4, 2003
denstore wrote: [quote=ViperBoyy]enligt mig är det världens bästa spel för tillfället...snyggare en hl2 osv..får väll se hur de blir me Unreal Engine 3 sen då 😀 de e ju snyggast nu men de gills inte för de e långt ifrån klart
jag?
March 11, 2003
ViperBoyy wrote: [quote=denstore][quote=ViperBoyy]enligt mig är det världens bästa spel för tillfället...snyggare en hl2 osv..får väll se hur de blir me Unreal Engine 3 sen då 😀 de e ju snyggast nu men de gills inte för de e långt ifrån klart
jag?
Knappast. HL2 är ju inte släppt ännu. Och kom inte dragande med den stulna betan du laddade hem. Det är inte samma sak som slutprodukten.
3 Guest(s)